اصفهان؛

سرعت بالای طرح ها در اصفهان زمینه ای برای کلنگ‌زنی طرح های جدید

شهردار اصفهان سرعت بالای پیشرفت و بهره‌برداری در شهر اصفهان را زمینه‌ساز آغاز به‌ کار طرح های جدید در این شهر دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی نژاد در آیین کلنگ‌زنی طرح های منطقه یک و 5 شهرداری اصفهان شامل تعریض پل فلزی، پارکینگ زیرسطحی اردیبهشت و ادامه خیابان مطهری با بیان اینکه اتمام طرح های نیمه‌تمام شهرداری در اولویت برنامه‌های این نهاد بوده است اظهار کرد: این تعداد طرح ابر پروژه بوده‌اند و بهره‌برداری از آنها دارای اولویت ویژه‌ای بوده است.

وی گفت: طرح هایی را آغاز می‌کنیم که تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و طرحی برای دور بعدی شورای شهر نیمه تمام باقی نماند.

جمالی نژاد با بیان اینکه در کنار ابر طرح ها بهره‌برداری از دیگر پروژه‌ها شهرداری اصفهان نیز مورد توجه بوده است اضافه کرد: سال گذشته تعداد زیادی از این طرح ها در قالب طرح هر هفته با چند افتتاح به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی همچنین با اشاره به تسریع در بهره‌برداری از طرح‌های بزرگ شهرداری اصفهان از جمله میدان استقلال گفت: این طرح با جدیت از آذرماه سال گذشته آغاز شده و تا آذرماه سال جاری به پایان می رسد.

شهردار اصفهان ادامه داد: باید توجه داشت که پیش‌بینی می‌شد تا سوم خرداد سال جاری 5 پل تقاطع غیر همسطح میدان استقلال آماده شود و این در حالی است که در حال حاضر پل ششم این پروژه در حال بهره‌برداری است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.