اصفه

نوسازی بافت فرسوده شهر اصفهان

با آغاز عملیات اجرایی طرح های منطقه 3 اصفهان نوسازی بافت فرسوده در شهر جان تازه‌ای به خود می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار اصفهان گفت: در مناطق يك و سه شهرداري به دليل وجود معابر و ساختمان‌هاي تاريخي و به دليل اينكه بايد مسائل ميراث فرهنگی در آن رعايت شودکلنگ زنی طرح ها مشكل‌تر از ساير مناطق است.

مهدي جمالي‌نژاد با اشاره به اینکه سعی می‌کنیم در کمتر از چهار ماه سالن كشتي اين منطقه را به بهره‌برداري برسانيم، افزود: احداث اين سالن مي‌تواند در احياي اين رشته ورزشي در سطح استان موثر باشد.

وی با اشاره به آغاز عمليات اجرايي خيابان كمرزرين حدفاصل خيابان كمال تا ميدان امام علي (ع) گفت: آزادسازي‌هاي اين خيابان در مدت اخير انجام شده كه اين آزادسازي‌ها به دليل بالا بودن قيمت زمين در منطقه سه به كندي پيش مي‌رود.

جمالی نژاد در ادامه به پروژه آغاز عمليات اجرايي ادامه خيابان فرشادي و پاركينگ زيرسطحي آن در منطقه سه شهرداري اشاره كرد و ادامه داد: ساخت اين خيابان و پاركينگ آن اهميت بسيار زيادي دارد چرا که به موازات خيابان آمادگاه بوده و تمركز بالاي جمعيتي دارد و احداث اين طرح مي‌تواند ترافيك منطقه سه را تا حدودي بسياري زيادي كاهش دهد.

گفتنی است طرح های منطقه سه شامل عمليات اجرايي ادامه خيابان فرشادي حدفاصل خيابان باغ گلدسته تا خيابان استانداري، پاركينگ زيرسطحي خيابان فرشادي با ظرفيت 400 خودرو، كلنگ‌زني احداث سالن كشتي در خيابان كمال و مجاورت زورخانه مولا علي (ع) و عمليات اجرايي خيابان كمر زرين حدفاصل خيابان كمال تا ميدان امام علي (ع) بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار