آبادان؛

روز 14 خرداد روز اندوه، حزن و مصیبت برای ملت

ایران اسلامی اکنون در اوج عزت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه موقت خرمشهر گفت: اسلام و ایران قبل از انقلاب در ذلت بودند اما به برکت انقلاب و امام خمینی(ره) اکنون در اوج عزت قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان افزود: روز 14 خرداد روز اندوه، حزن و مصیبت برای ملت است که رحلت حضرت امام خمینی(ره) را به همه امت اسلامی، دلدادگان انقلاب و مستضعفین جهان تسلیت عرض می‌کنیم.

وی گفت: شاخصه اصلی تقوا در دوران معاصر بحث ولایت فقیه است و ما باید حضرت امام راحل را نماد و الگوی خود قرار دهیم، چون شخصیت ایشان مشعلی فروزان برای همه ابعاد زندگی بشریت است.

امام جمعه موقت خرمشهر افزود: ما همه مدیون حضرت امام خمینی(ره) هستیم، حضرت امام بشریت را از اسارت نجات دادند و آرزوی همه معصومین و پیامبران را تحقق بخشیدند و حکومت الله را برقرار کردند.

عادل‌پور گفت: اگر ایمان را در اخلاص تعریف کنیم، تمام وجود حضرت امام(ره) را اخلاص و ایمان می‌بینیم که ذره‌ای شرک و ریا در وجودشان نیست و نقطه عزیمت ایشان در همه مراحل رضایت حق تعالی است.

وی افزود: عبد صالح در هر حال امیدش به خداوند است که این شاخصه در درون امام خمینی(ره) وجود داشت و تمام امید ایشان به خداوند متعال بود.ا

مام جمعه موقت خرمشهر گفت: بر اساس اندیشه حضرت امام رکن رکین انقلاب اسلامی ولایت فقیه است که باید شکر‌گذار این نعمت بزرگ و خداوندی باشیم.

عادل‌پور در رابطه با ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان بسیار فرصت خوب و استثنائی است که علما و روحانیون آن را دریابند و از آن استفاده کنند.

وی افزود: علما باید در این ماه به شبهات، سبک زندگی اسلامی، تبیین خطرات خانواده و... اهمیت دهند و در واقع این مسئولیت بزرگ خطبا است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.