آبادان؛

حل مشکل آب آشامیدنی اروندکنار

اروندکنار مشکل کمبود آب آشامیدنی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه اروند‌کنار گفت: اروندکنار با وجود همجواری با رودخانه دچار مشکلات زیادی در بحث آب آشامیدنی است.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز با اشاره به سالروز فرمان امام در تشکیل نهاد مبارک جهاد سازندگی افزود: حلاوت خدمات جهادگران در قبل و حین دفاع مقدس در کام مردم است و آن‌چنان در دفاع مقدس خدمت کردند که سنگر‌سازان بی‌سنگر نام گرفتند.

وی گفت: امروز از جهادگران درخواست می‌کنیم به اروند کنار که زمانی مهاجر‌پذیر بود توجه بیشتری به‌ویژه در بخش کشاورزی کنند، اروند کنار در طول دفاع مقدس خسارت عظیمی دیده و نیاز است با کار بیشتر به‌ویژه از طرف مسئولان استانی و منطقه  به جایگاه قبلی خود برسد.

امام جمعه اروند‌کنار افزود: در این کار از توان جوانان بیشترین استفاده شود، در کنار کارهای عمرانی از مشکلات مهم آب آشامیدنی است که متاسفانه در کنار دریا و رودخانه دچار مشکل جدی آب هستیم.

محمدی‌پور با اشاره به دهم رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) و تسلیت آن، به سخنان پیامبر اکرم (ص) در مورد وی اشاره کرد وگفت: حضرت خدیجه فقط به پاکی و طهارت پیامبر توجه داشت و به هیچ‌کدام از امکاناتی که اطراف او بود توجه نکرد.

وی افزود: حضرت خدیجه در فوت پیامبر آن‌قدر محزون بود که آن سال را عام‌الحزن نامیدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.