اهواز؛

مدافع سابق فولاد خوزستان: بعداز پایان سربازی به فولاد برمی‌گردم

مدافع سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هفته آينده پس از تسویه و پایان یافتن خدمت سربازی از فجر سپاسی جدا شده و به فولاد برمی گردم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سروش سعیدی اظهار کرد: فصل گذشته در لیگ دسته اول به دلیل مشکلات خدمت سربازی به فجر سپاسی رفتم و این فصل قرار است مجدد به تیم فولاد بازگردم.

وی افزود: فجر تیم بزرگی است، بسیاری از بازیكنان از تیم فجر مطرح شده اند ولی متاسفانه امسال تیم بزرگ و دوست داشتنی فجر دست افرادی افتاد كه با مدیریت ضعیف آن را از بین بردند.

مدافع سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، مسئولان شیراز اصلا حمایت نكردند و این رویه باعث شد نتیجه کار چنین شود.

سعیدی ادامه داد: همه می گفتند بهترین تیم تاریخ فجر را امسال داشته ایم، ٢١ هفته صدر جدول بودیم اما با این وجود هیچكس حمایت نكرد، فقط وعده های پوشالی به ما دادند و همه نیز به خوبی می دانند که مدیریت ضعیف باعث شد به لیگ برتر صعود نکنیم.

این بازیکن تیم فوتبال فجر سپاسی خاطرنشان کرد: تیم بدون هیچ پول و امكاناتی در طول فصل ٦٠ امتیاز جمع كرد و بالاتر از بسیاری از تیم های میلیاردی مقابل حریفان ایستادیم اما همه مشکلات دست به دست هم داد تا نتوانیم صعود کنیم.

سعیدی با تبریک به نعیم سعداوی برای بر عهده گرفتن هدایت تیم فولاد گفت: از انتخاب آقای سعداوی خوشحالم، من دو سال شاگرد ایشان بودم، واقعا به جوان های استان خیلی کمک كرده و گردنمان حق زیادی دارد.

وی اضافه کرد: انتخاب بسیار خوبی بود، سعداوی یكی از مربیان با دانش و بومی است و مطمئنا برای تیم مثمرثمر خواهد بود و موفق خواهد شد تیم را به بالاترین سطح برساند. با حمایت باشگاه و آقای اژدری و هواداران قطعا سال خوبی برای فولاد در راه است.

مدافع سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: واقعا سال سختی در فوتبال داشتم به خصوص در مسائل خانوادگی با مشکلاتی مواجه شدم اما هیچکس کمکم نکرد و پیگیر كارم نبود فقط آقای سعداوی و آقایان صیدعالی و امیدی از ایذه من را تنها نگذاشند و حمایتم کردند.

سعیدی بیان کرد: امیدوارم كه امسال مسائل مربوط به برگشتم به فولاد حل شود تا بتوانم در تیم مورد علاقه ام افتخارآفرین شوم.

انتهای پیام/ض
برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار