10 استعداد جوان رقابت های یورو 2016 +تصاویر

یوور 2016 رقابتی مملو از استعداد های جوان است که در انتظار نمایش توانایی خود هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای اسپورت، تورنومنت های بزرگ فرصتی مناسب برای شکوفایی استعداد بازیکنان جوان ایجاد می کند، یوور 2016 رقابتی مملو از استعداد های جوان است که در انتظار نمایش توانایی خود هستند.

در ادامه به بررسی 10 استعدا جوان که می توانند دنیا را تحت تاثیر قرار دهند می پردازیم:



دله الی (انگلستان)

10 استعداد جوان رقابت های یورو 2016 +تصاویر

الی در اولین فصل حضورش در تاتنهام توانست 10 گل به ثمر برساند و 9 پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کند، تیم ملی انگلیس امیدورا است این بازیکن جوان مانند تیم باشگاهی اش برای سه شیرها هم در یورو 2016 عملکرد مناسبی داشته باشد. الی در اولین حضورش در تیم ملی در ماه نوامبر مقابل فرانسه به میدان رفت و در ماه مارس در برد 3-2 مقابل آلمان دومین بازی خود را برای تیم ملی انجام داد. تنها یک سال پس از حضور دله در سطح اول فوتبال بریتانیا، تیم ملی انگلیس انتظار دارد این بازیکن جوان در اولین تورنومنت بین المللی اش نقشی کلیدی در ترکیب تیم روی هاجسون ایفا کند.

گینگزلی کومان (فرانسه)

10 استعداد جوان رقابت های یورو 2016 +تصاویر

پپ گواردیولا گینگزلی کومان را با واژه "دیوانه وار خوب" توصیف کرده است، این تعریف طی نمایش تاثیر گذار او در بایرن مونیخ در فصل گذشته از طرف سر مربی تیم انجام شد. بازیکن 19 ساله فرانسوی در 23 بازی خود در بوندس لیگا توانست چهار گل بزند و شش پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کند، او همچنین در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نقشی کلیدی در صعود بایرن و برد 4-2 مقابل یوونتوس داشت. کومان اولین گل ملی خود را در ماه مارس و دربازی مقابل روسیه به ثمر رساند، بازی که با نتیجه 4-2 به سود فرانسه به پایان رسید.

بریل امبولو (سوئیس)

10 استعداد جوان رقابت های یورو 2016 +تصاویر

مهاجم تیم ملی سوئیس یکی از برترین استعدادهای گروه آ رقابت ها به شمار می رود. این بازیکن در ماه فوریه 19 ساله شد اما با همین سن کم در 86 مسابقه ای که برای تیم بازل به میدان رفت توانست 30 گل به ثمر برساند. بریل تا کنون 9 بار برای تیم ملی سوئیس به میدان رفته و فصل آینده در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد. تیم تاتنهام برای جذب این بازیکن وارد عمل شده و روزنامه های ورزشی گزارش می دهند که تیم های منچستر یونایتد و بایرن مونیخ هم به جذب امبولو علاقه مند هستند.

الکساندر گولووین (روسیه)

10 استعداد جوان رقابت های یورو 2016 +تصاویر

"او می تواند به یک بازیکن سطح بالا تبدیل شود." مربی تیم ملی روسییه لئونید اسلاتسکی این جمله را زمانی که لیست تیم ملی را برای یورو 2016 ارائه می کرد، درباره گولووین به زبان آورد. این بازیکن بازی ساز و 20 ساله تنها بازیکن زیر 25 سال روسیه برای رقابت های یورو 2016 خواهد بود. علی رغم اینکه الکساندر هنوز به صورت منظم در تیم زسکا موسکو به میدان نمی رود اما در سه مسابقه ای که برای تیم ملی به میدان ر فته توانسته 2 گل به ثمر برساند. روس ها برای موفقیت مقابل انگلیس در 11 ژوئن به گولووین دل بسته اند.

آنتونی مارسیال (فرانسه)

10 استعداد جوان رقابت های یورو 2016 +تصاویر

مارسیال اولین سال های حضورش در لیگ برتر انگلستان را با نمایشی خیره کننده در تیم منچستر و متعاقب انتقالش از موناکوو با رقمی سنگین، پشت سر گذاشت. او در فصلی نا امید کننده در اولدترافورد توانست نمایشی درخور ارائه داده و درر ماه آگوست به تیم ملی راه پیدا کند. او در هشت بازی برای تیم دیدیه دشام هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند، اما همه امیدواررند در شروع رقابت ها پای او در تیم ملی هم به گل باز شود.

دیووک اوریگی (بلژیک)

10 استعداد جوان رقابت های یورو 2016 +تصاویر

اوریگی قبلا و در جام جهانی 2014 و در برد مقابل روسیه توجه همگان را به خود جلب کرده بود، اما یورو فرصتی به مراتب بزرگ تر برای مهاجم 21 ساله فراهم خواهد کرد. بازیکن جوان تیم لیورپول در شش دیدار آخر تیمش توانست 5 گل به ثمر برساند که یکی از آن ها در دربی مقابل اورتون زده شد. باید منتظر ماند و دید که آیا دیووک می تواند در رقابت های پیش رو و در پیراهن تیم بلژیک موفقیت های باشگاهی اش را تکرار کند یا نه.

مارکوس راشفورد (انگلستان)

10 استعداد جوان رقابت های یورو 2016 +تصاویر

مهاجم تیم منچستریونایتد نه تنها در ماه فوریه اولین حضورش را در سطح اول فوتبال تجربه کرد بلکه این بازیکن 18 ساله با درخشش در اولدترافورد توانست راه خود را به تیم ملی باز کند. او در اولین حضورش در ترکیب منچستر دوبار موفق به گل زنی شد و در اولین رقابتش در لیگ برتر نیز توانست برای شیاطین سرخ گل زنی کند. در ماه می و اولین حضورش با پیراهن تیم ملی در بازی برابر استرالیا مارکوس موفق به گل زنی شد. آیا او می تواند یک تعویض طلایی برای هاجسون باشد؟

رناتو سانچز (پرتغال)

10 استعداد جوان رقابت های یورو 2016 +تصاویر

انتقال سانچز از بنفیکا به بایرن مونیخ درست قبل از رقابت های یورو 2016 به وقوع پیوست، بیشتر کارشناسان معتقدند که رناتو یکی از آینده دار ترین جوانان حاضر در این تورنومنت است. یازیکن 18 ساله در ماه اکتبر و در موفقیت تیم بنفیکا به اوج آمادگی رسیده بود و در ماه مارس اولین بار با پیراهن تیم ملی به میدان رفت. بعد از سال 2004 و انتخاب کریستیانو رونالدو برای تیم ملی، سانچز جوان ترین بازیکن حاضر در ترکیب تیم پرتغال خواهد بود. آیا او می تواند راه رونالدو را در پیش گیرد؟

لروی سانه (آلمان)

10 استعداد جوان رقابت های یورو 2016 +تصاویر

آلمان ها در قهرمانی جهان در 2014 تعدای جوان را با خود به برزیل بردند تا به عنوان آینده تیم، در رقابت های فرانسه از آن ها استفاده کنند. وینگر تیم شالکه تواسنته بود مقابل رئال مادرید گل بزند و در فصل 16-2015 هم نمایش قابل قبولی ارائه داد. در ماه نوامبر لروی اولین بار و در بازی مقابل فرانسه پیراهن تیم ملی آلمان را به تن کرد. این بازیکن 23 ساله می تواند یکی از ارکان موفقیت تیم قهرمان جهان در رقابت های یورو باشد.

یولیان ویگل (آلمان)

10 استعداد جوان رقابت های یورو 2016 +تصاویر

ویگل در فصل 15-2014 و نمایش ضعیف مونیخ 1860 عضوی از آن تیم بود اما در 12 ماه گذشته پیشرفت وحشتناک او باعث شد به تیم ملی راه یابد. این بازیکن 20 ساله در ترکیب تیم دورتمند با مربی گری توماس توخل نمایش حیرت انگیزی از خود نشان داد تا اینکه در ماه می، توانست با تیم ملی مقابل اسلوواکی به میدان برود. حال باید منتظر ماند و دید که آیا نمایش یک سال گذشته این جوان با استعداد در این تورنومنت هم تکرار می شود یا نه.

منبع: مشرق

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.