کرمانشاه؛

کتب درسی دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید تامین شده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تمهیدات لازم برای تامین کتب درسی دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید در استان اندیشیده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلیمان محبی با بیان اینکه امسال ثبت نام دانش‌آموزان برای دریافت کتاب در دو مقطع ابتدایی و پیش‌دانشگاهی اینترنتی انجام می‌شود، گفت: دانش‌اموزان یا اولیای مدرسه باید با مراجعه به آدرس الکترونیکی www.textbook.ir نسبت به ثبت نام برای کتب درسی سال تحصیلی جدید خود اقدام کنند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مدیران مدارس نیز امکان ثبت نام گروهی دانش‌آموزان برای دریافت کتاب را دارند، گفت: به مدیران مدارس توصیه شده که از ارجاع دانش‌اموزان برای ثبت نام کتب درسی به کافی‌نت‌ها خودداری کرده و خودشان از طریق سامانه نسبت به ثبت نام گروهی دانش‌آموزان اقدام کنند.

به گفته محبی تاکنون ثبت نام بیش از 90 درصد از دانش‌ آموزان مقطع ابتدایی استان کرمانشاه برای کتب درسی انجام شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سامانه ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزانی هم که در این بازه زمانی موفق به ثبت‌نام نشوند در ماه‌های تیر و مرداد مجددا فعال خواهد شد و دانش‌آموزان تا 20 شهریورماه نیز برای موارد انتقالی، ویرایش و... فرصت دارند.

مدیر کل اموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه تمامی کتب مورد نیاز مقطع ابتدایی تا پایه پنجم به استان وارد شده است، گفت: در حال حاضر کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استان در بین مناطق و نواحی تقسیم شده است و از 20 شهریورماه برای توزیع در اختیار مدارس قرار خواهند گرفت.

محبی گفت: حدود یک میلیون و صد هزار جلد کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم وارد استان شده است.

محبی در پایان با اشاره به اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای تامین کتب درسی مورد نیاز دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید گفت: هیچ گونه کمبود کتابی در استان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کتب ، سال ، تحصیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار