لرستان؛

اجرای طرح انتظامی ویژه ماه رمضان در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از اجرای طرح انتظامی ویژه ماه مبارک رمضان در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سرهنگ نجفی گفت: سارق سابقه دار به هویت معلوم م- م با سرقت محتویات خودرو با تلاش ماموران آگاهی این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی افزود: فرد دستگیر شده که اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو کرده، از افراد با سابقه در بحث سرقت محتویات بوده که تاکنون به ۳۰ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرده است.

سرهنگ نجفی گفت: ارزش اموال کشف شده بیش از ۲۰ میلیون ریال بوده و سارق متعهد به پرداخت خسارت به مال باخته شده است.

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: بیش تر سرقت های این باند از خودروهای پژو و پراید و با ترفندهای خاص بوده است و تاکنون ۱۲ نوع ضبط خودرو از این باند کشف و درصدد آن هستیم که مابقی مالباختگان نیز شناسایی شود.

وی با اشاره به اینکه مال خر تحت تعقیب ماموران آگاهی است، گفت: تاکنون ۳۰ مالباخته شناسایی شده و بیش تر سرقت ها از نوع خودرو های پراید، پژو ۴۰۵ و پژو پارس صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح انتظامی ویژه ماه رمضان در خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: نیروهای انتظامی خرم آباد موظف هستند، در تمام معابر اصلی شهر حضور یافته و در صورت مشاهده هر گونه ناامنی به ویژه روزه خواری در ملاء عام با دقت تمام برخورد کنند.

وی گفت: تمهیدات ویژه امنیتی، انتظامی در ایام خاص به ویژه ماه مبارک رمضان، پوشش محل های هدف و جرم خیز با افزایش گشت های انتظامی و سایر اقدامات اطلاعاتی امنیتی در راستای تأمین نظم و امنیت ماه مبارک رمضان در دستور کار است.

سرهنگ نجفی افزود: نیروی انتظامی در زمان افطار و شب های قدر که حضور و تردد مردم تراکم بیشتری دارد، تلاش می کند با حضور مأموران خود رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقاء بخشد و البته همکاری مردم و روزه داران بسیار راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: اجرا ، طرح ، انتظامی ، رمضان ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.