لرستان؛

انهدام باند سه نفره سرقت در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد از متلاشی شدن باند سه نفره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛سرهنگ دلیری گفت: این باند 3 نفره سرقت شامل 2 سارق مرد و یک سارق زن پس از آگاهی از نبود اهالی خانه اقدام به سرقت همه اموال آنها کرده است.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: سارقان تاکنون به 50 فقره سرقت منزل اعتراف کرده‌اند و مقادیر قابل توجهی لوازم منزل از آنها کشف شده است.

وی اضافه کرد: این باند سرقت با استفاده از شگرد گذاشتن برگه‌های تبلیغاتی در شکاف درب خانه‌ها پس از مطلع شدن از حضور اهالی خانه در کمال آرامش اقدام به سرقت همه اسباب و وسایل خانه کرده‌اند.

وی با اشاره به دستگیری 6 مالخر عنوان کرد:همچنین یک واحد تعمیرات طلا در بازار طلا‌فروشان شهرستان بروجرد به دلیل همکاری با این باند پلمب شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری 6 باند سرقت در شهرستان بروجرد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت:‌ این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته روند روبه رشدی را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی بروجرد به روند کاهشی وقوع سرقت در این شهرستان در سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: این آمار در سال‌های 93 و 94 به ترتیب کاهش 20 و 21 درصدی را نشان می‌دهد.

دلیری عنوان کرد:‌ آمار کاهشی سرقت در شهرستان بروجرد از ابتدای سال جاری تاکنون نیز سیر نزولی 9 درصدی را نشان می‌دهد.

وی به کشف 96 درصد وقوع جرائم در شهرستان بروجرد اشاره و تأکید کرد: تحقق آمارهای یاد شده در سایه تلاش شبانه‌روزی پلیس به دست آمده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.