انتصاب معاون سیاسی فرمانداری ویژه سقز

طی مراسمی «کامل کریمیان» به عنوان معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان سقز منصوب شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،فرماندار ویژه شهرستان سقز امروز در جلسه تودیع و معارفه معاون سیاسی این فرمانداری که با حضور کارکنان این فرمانداری برگزار شد، خدمت صادقانه و بی منت و حفظ وحدت را از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: سه اصل عمل به گفتار، شفاف سازی در امور و امانتداری از ویژگی‌های خدمت صادقانه است.

علی اکبر ورمقانی افزود: مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت به ملت است و مسئولان باید برای تحقق این امر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در نظر بگیرند.

وی جابجایی‌های مدیریتی را یکی از الزامات کار اداری عنوان کرد و گفت: باید این جابجایی‌های مدیریتی زمینه را برای خدمت رسانی بهتر به مردم در تمامی عرصه‌ها فراهم کند.

فرماندار ویژه سقز بیان کرد: بحث‌های اقتصاد مقاومتی، ایجاد نشاط اجتماعی و تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های اصلی سال جدید فرمانداری و بخشدارهای شهرستان سقز است.

در پایان این جلسه از خدمات «اسماعیل رستم‌پور» با اهدای لوح تقدیر قدردانی و طی حکمی از سوی استاندار کردستان «کامل کریمیان» به عنوان معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان سقز منصوب شد.

کامل کریمیان، متولد 1355 روستای کلکه جار دیواندره و دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بین الملل از دانشگاه تهران بوده و سپس در نهاد ریاست جمهوری مشغول بکار شده است.

فعالیت در پایگاه اطلاع رسانی و حوزه سخنگوی دولت، سردبیری پایگاه اطلاع رسانی دولت و مدیر سامانه پیامک دولت (پاد) از جمله سمت‌های کریمیان بوده که آخرین سمت وی مسئولیت حوزه اطلاع رسانی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی بوده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.