سنندج؛

اغاز ثبت نام یازدهمین جشنواره قرانی مدهامتان

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان از اعلام فراخوان و آغاز ثبت نام یازدهمین جشنواره قرآن (مدها مّتان ) کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در بین کانون های مساجد استان خبر داد.


به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، کامل گلباغی با اعلام این خبر افزود: یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته های قرائت، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، ترتیل، تفسیر، به صورت کشوری و استانی و رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز به صورت استانی برگزار می شود.

  
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان به شرایط سنی اشاره کرد و افزود: رشته صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز در محدوده سنی 8 تا 15 سال، رشته تفسیر محدودیت سنی ندارد و شرکت کنندگان در سایر رشته ها باید در رده سنی۳۰-۱۸ سال باشند.
 
 
وی گفت:غنی سازی اوقات فراغت جوانان، نشر و ترویج معارف قرآنی و شعائر دینی، استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت جذب بیشتر و بهتر جوانان به مساجد از اهداف برگزاری این جشنواره است.
گلباغی، زمان برگزاری مرحله استانی را فاصله زمانی از 23 مرداد تا 30 مهر سال جاری اعلام کرد و بیان کرد: برگزیدگان مرحله استانی همزمان با 23 تا 26 اذر سال جاری در استان قم با هم رقابت می کنند.
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.