سمنان؛

۱۰۷ درصد کشف مواد مخدر در شاهرود افزایش داشته است.

10 درصد سرقت در شهرستان شاهرود نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سمنان، فرمانده نیروی انتظامی شاهرود با اشاره به افزایش ۱۶۲درصدی کشفیات سیگار قاچاق در این شهرستان، بیان داشت: عزم نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و کالا بسیار جدی است و افزایش بیش از ۱۰۰درصدی کشفیات مواد مخدر سال گذشته گواه این مدعا است.
سرهنگ غلامرضا کاظم زاده  به افزایش 118 درصدی کشفیات سرقت در سال گذشته خبر داد وافزود: در سال گذشته سرقت منزل۱۸درصد، خودرو۳۲درصد، موتور سیکلت۴۳درصد، وسایل داخل خودرو۹درصد، کیف قاپی ۵۳درصد، جیب بری۴۰درصد، قطعات خودرو شش درصد افزایش داشته است.
وی در خصوص پرونده های مفتوح و جاری این یگان، گفت: ۹۶درصد از پرونده های نیروی انتظامی شاهرود به کشف و چهار درصد باقی مانده در دست بررسی هستند.
کاظم زاده درباره امر به معروف ونهی از منکر نیز، توضیح داد: اگر امر به معروف در جامعه به خوبی اجرا شود نیازی به مداخله پلیس در موارد و برخوردهای اجتماعی اصلا وجود ندارد چرا که اسلام دینی اجتماعی است و برای تک تک رفتارهای جامعه حکم تعریف شده است.
فرمانده نیروی انتظامی شاهرود از کاهش ۲۶درصدی انتقادات و شکایات مردم از ناجا خبر داد و گفت: از ابتدای سال۹۵ تا کنون میزان ارائه پیشنهادات به سامانه ۱۹۷پلیس توسط شهروندان۵۰درصد افزایش و میزان تقدیر از زحمات پلیس، ثبت شده در همین سامانه، ۲۶درصد افزایش یافته است.
کاظم زاده همچنین از رتبه برتر ناجای استان سمنان بین دستگاه های اجرایی در مقوله خدمت رسانی به مردم خبر داد و بیان داشت: در نظر سنجی صورت گرفته توسط استانداری سمنان، نیروی انتظامی در بین دستگاه های اجرایی بیشترین میزان رضایتمندی مردم از خدمت رسانی را به خود اختصاص داده است.
وی از کاهش سرقت در این شرستان در سه سال گذشته خبر داد و افزود: در سال گذشته سرقت ۱۰درصد کاهش و میزان کشفیات سرقت ۱۴درصد رشد داشته و در سال ۹۵ نیز این جرم تاکنون ۱۱درصد کاهش را نسبت به سال گذشته تجربه می کند.
انتهای پیام /ف

برچسب ها: سرقت ، دزد ، قاچاق ، سیگار ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار