سمنان؛

بیش از ۱۰۰کیلوگرم تریاک در استان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : این میزان مواد مخدر در دو عملیات کشف شده است

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۴۴ کیلوگرم نوع تریاک ، توسط ماموران پلیس این استان خبرداد.
سدار روح الامین قاسمی با بیان اینکه این میزان مواد مخدر در دو عملیات کشف شده است اظهارداشت: این عملیات و کشف مواد مخدر در مدت 48 ساعت صورت گرفت و 6 قاچاقچی مواد مخدر نیز در این رابطه دستگیر شدند.
وی با اشاره به تلاش و جدیت نیروی انتظامی استان سمنان در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: نیروی پلیس سمنان با جدیت عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.
فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این میزان کشفیات مواد مخدر در دو عملیات صورت گرفته است خاطر نشان کرد: درمحور دامغان- جندق چهار قاچاقچی قصد حمل و انتقال 73 کیلوگرم تریاک را داشتند که با هوشیاری نیروهای انتظامی استان سمنان دستگیر شدند.
سردار قاسمی با اشاره به نحوه دستگیری این سوداگران مرگ گفت: این قاچاقچیان میزان 73 کیلوگرم تریاک را در خودروهای سنگین خود جاسازی کرده بودند که توسط نیروهای خدوم پلیس سمنان کشف شد و قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.
وی از کشف 71 کیلو گرم تریاک در شهرستان میامی نیز خبرداد و گفت: این میزان مواد مخدر نیز توسط قاچاقچیان در سواری پژو جاسازی شده بود.
انتهای یپام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار