شاهرود؛

دستگیری 15 معتاد متجاهر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس

فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری 15 معتاد متجاهر وکشف مقادیری از انواع مواد مخدر و تعدادی سلاح سرد خبرداد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک ها و تفرجگاه های شلوغ و مرکزی شهر و جمع آوری 15 معتاد متجاهر خبر داد.
سرهنگ غلامرضا کاظم زاده گفت:اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که یکی از اولویت های مهم فرماندهی انتظامی استان سمنان است با هماهنگی دستگاه قضا از ابتدای سال جاری آغاز و با هدف مبارزه با انواع آسیب ها وجرایم همچنان ادامه داد.
وی افزود:ماموران انتظامی در قالب اجرای  این طرح ؛در عملیاتی که با حضور مستقیم دادستان وبازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شاهرود اجرا و بیش از 2 ساعت به طول انجامید ،تمامی پارک ها و تفرجگاه های شهر شاهرود را پاکسازی کردند.
کاظم زاده گفت:پارک های بزرگ بلوار،کودک،آبشار و شهدای محراب از جمله مناطقی بود که با حضور هفت تیم ویژه انتظامی کنترل و پاکسازی شد.
سرهنگ کاظم زاده از دستگیری 15 معتاد متجاهر و ولگرد در این طرح خبر داد و تصریح کرد مقادیری از انواع مواد مخدر و تعدادی سلاح سرد نیز کشف و توقیف شد.
وی به توقیف دو دستگاه خودروی سواری به علت آلودگی صوتی و عدم رعایت اصول اخلاقی و برهم زدن امنیت روانی در این عملیات نیز اشاره کرد.
فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به انتقال متهمان به اداره پلیس و تشکیل پرونده قضایی برای آنان ،تاکید کردو گفت:هماهنگی مطلوب و نزدیک پلیس با مراجع قضایی،بستری است که جامعه را برای شهروندان امن و برای هنجارشکنان ناامن تر از قبل خواهدکرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.