سمنان؛

پاکسازی منازل مجردی آلوده در استان سمنان

تعداد 53 منزل مشکوک در استان سمنان شناسایی و با بازدید از این خانه های مجردی 97 نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ معاون عملیاتی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی منازل مجردی آلوده در این استان گفت: ۹۷ نفر در این خانه ‌های مجردی دستگیر شدند.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی افزود: طرح 48 ساعته پاک‌سازی منازل مجردی آلوده در استان سمنان اجرا شد و از 97 نفر دستگیر شده در این طرح 10 نفر زن بودند.

وی افزود: عملیات شناسایی این منازل از مدت‌ها قبل آغاز شده و تعداد 53 منزل مشکوک شناسایی شدند و در این بازدید تعداد 97 نفر دستگیر شدند.
اشرفی تصریح کرد: افزایش امنیت اجتماعی، شناسایی و کنترل سارقان و کاهش جرایم به ویژه سرقت از عمده ترین اهداف پلیس در اجرای طرح پاکسازی منازل مجردی آلوده بود.

وی با اشاره به دستگیری ساکنان این منازل از توقیف چهار دستگاه وسیله نقلیه این متهمان در حین بازدید از خانه‌های مجردی خبر داد.

معاون عملیاتی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه منازل مجردی آلوده زمینه برخی انحرافات و جرائم را در جوانان فراهم می‌کند تصریح کرد: در این منازل زمینه مناسب برای  استعمال موادمخدر، نگهداری اموال مسروقه و سایر زمینه‌های جرم برای مجرمان فراهم است.

وی همچنین از کشف مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی در این منازل نیز خبر داد و افزود: علاوه بر این تعدادی تجهیزات دریافت از ماهواره نیز از این خانه‌های مجردی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام / د
برچسب ها: دستگیری ، پلیس ، عملیات ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
وای سمنان ما کجا این چیز ها را بخود دیده بود؟