سمنان;

کاهش جان باختگان تصادفات فوتی در سمنان

در تعطیلات اخیر ، قربانیان سوانح رانندگی در محورهای استان سمنان 67 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : از صبح روز پنج شنبه 13 خرداد تا پایان تعطیلات ارتحال حضرت امام خمینی (ره) 24 فقره سانحه ترافیکی در محور های استان سمنان اتفاق افتاد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد کاهش یافته است.
سرهنگ حسن خسروجردی با بیان اینکه سرعت غیرمجاز ، بیشترین تخلف ثبت شده از سوی رانندگان وسایل نقلیه در جاده های استان بود تصریح کرد : 27 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این ایام توقیف و 28 راننده نیز با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.
وی افزود : رعایت قوانین از سوی مردم ، همکاری دستگاه های مرتبط و تلاش بی وقفه ماموران انتطامی از جمله دلایل کاهش تصادفات در این ایام بوده است.
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : یک نفر از هموطنان در تنها سانحه فوتی جان خود را از دست داد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهشی 67 درصدی را نشان می دهد.
خسروجردی افزود : واژگونی وسایل نقلیه همچنان در صدر حوادث رانندگی است و 87 درصد از حوادث را در تعطیلات اخیر به خود اختصاص داده است.
وی محور رفت و برگشت سمنان – دامغان را پرحادثه ترین محور استان معرفی و تاکید کرد : تصادفات جرحی نیز با 15 فقره نسبت به سال قبل 35 درصد کاهش دارد.
انتهای پیام / ه
برچسب ها: کاهش ، حوادث ، سمنان ، فوتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار