شاهرود;

توقیف۱۴۰۰خودرو در سال گذشته

چهار هزار و ۶۵۲مورد وسیله نقلیه توقیف شدند که در بین آنها یکهزار و ۴۰۰خودروی سواری دیده می شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، فرمانده نیروی انتظامی شاهرود گفت : طی سال گذشته، چهار هزار و ۶۵۲مورد وسیله نقلیه توقیف شدند که در بین آنها یک هزار و ۴۰۰خودروی سواری دیده می شد همچنین درباره توقیف این خودرها باید گفت عمده جرایم این وسایل نقلیه، فقدان پلاک و مدارک شناسایی، ایجاد مزاحمت و آلودگی، تخلف رانندگی، نادیده گرفتن علائم و مقررات و هستند.
کاظم زاده درباره برخورد با متخلفان رانندگی و جرایمی نظیر پلاک، توضیح داد: وسایل نقلیه ای که برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند و یا فاقد اسناد شناسایی مانند کارت هستند با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهند شد.
وی در خصوص راکبان موتور سیکلت گفت : نیروی انتظامی به دلیل حجم بالای تلفات رانندگی راکبان بدون کلاه ایمنی، فرهنگ سازی را در دستور کار قرار داده که اعطای کلاه ایمنی رایگان در مدارس، همزمان با روز پدافند غیرعامل از جمله این موارد است.
وی افزود: متاسفانه در بسیاری از موارد زیرساخت اجرای قانون در شاهرود وجود ندارد که ترافیک از جمله این موارد است چرا که امروز پارکینگی برای مرکز شهر آماده نکرده ایم تا آنگاه مردم را به دلیل پارک در حاشیه خیابان جریمه کنیم لذا ابتدا باید برای مردم زیرساخت هایی را آماده کنیم و سپس به فکر اجرای مر قانون باشیم.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار