یاسوج ؛

زیر کشت رفتن 1000 هکتار از اراضی شیب‌دار

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: 1000 هکتار از اراضی شیب‌دار چهار روستای بزرگ دیشموک با اجرای پمپاژ آب رودسمه زیر کشت محصولات کشاورزی خواهد رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حسن امیریان افزود : پمپاژ آب رود سمه نقش تاثیر گذاری در اشتغالزایی جوانان خواهد داشت که به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: پمپاژ آب رود سمه طرح بسیار خوبی است از طرف جهادکشاورزی و امیدوار هستم که با عملیاتی شدن این طرح مشکل بیکاری جوانان برطرف شود.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: پروژه پمپاژ آب رودسمه یا طرح آبرسانی به مناطق حوزه غربی منطقه دیشموک تحت پمپاژ آب رودسمه که به همت مدیران جهادکشاورزی شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری شد مردم این منطقه را در رونق کشاورزی تشویق و ترغیب خواهد کرد.

وی اذعان کرد: بدون تردید اجرایی شدن این پروژه می‌تواند در زمینه اشتغالزایی، توسعه زراعت و باغداری در سطح بخش بسیار موثر باشد.

امیریان عنوان کرد: پمپاژ آب رود سمه به روستاهای دلی، سرپرنعمت‌الهی، اسفندان و رود سمه علاوه‌بر رونق کشاورزی باعث محرومیت‌زدایی جوانان و افراد جویای کار در این مناطق خواهد بود.

وی متذکر شد: با اجرای پمپاژ آب رودسمه 1000 هکتار از اراضی شیب‌دار 4 روستای بزرگ دیشموک زیر کشت محصولات کشاورزی خواهد رفت و امیدوارم که مردم این مناطق از این فرصت استثنایی به نحو مناسب استفاده کنند و با عوامل اجرایی این طرح همکاری و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: کشت ، اراضی ، شیب دار ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.