ترک همدانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پرونده تامین اجتماعی کماکان در انتظار نظر کارشناس دادگستری است

وکیل مدافع جمعی از کارکنان تامین اجتماعی گفت: هنوز گزارش کارشناس رسمی دادگستری در خصوص پرونده تامین اجتماعی به دادگاه ارسال نشده است.

پرونده تامین اجتماعی کماکان در انتظار نظر کارشناس دادگستری است
مصطفی ترک همدانی، وکیل مدافع جمعی از کارکنان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت پرونده تامین اجتماعی گفت: هنوز گزارش کارشناس رسمی دادگستری در خصوص پرونده تامین اجتماعی به دادگاه ارسال نشده است.

وی افزود:به همین دلیل  هنوز جلسه بعدی دادگاه تعیین وقت نشده است.

 گفتنی است؛ پرونده سعید مرتضوی رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی با شکایت جمعی از کارکنان این سازمان به دلیل پرداخت پول به نمایندگان مجلس برای هزینه در مناطق محروم ویژه ایتام، مستضعفان و کمک هزینه درمان بیماران صعب العلاج و هزینه حدود یک میلیارد تومان بودجه غیرشمول این سازمان در دستگاه قضایی در دستگاه قضایی باز شد .

طی برگزاری چندین جلسه دادگاه سرانجام در آخرین جلسه دادگاه که روز 9 دی ماه سال گذشته در شعبه 1057 دادگاه ویژه کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری برگزار شد، قاضی پرونده برگزاری جلسه بعدی دادگاه را منوط به انجام به رفع نواقص پرونده و انجام تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن تکلیف پول‌های پرداختی توسط مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی به برخی نمایندگان مجلس به منظور احضار آن‌ها به دادگاه مطرح کرد.

به همین دلیل پرونده برای طی مراحل قانونی به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع داده شد که بعد از چندین ماه هنوز پاسخی از سوی کارشناس دادگستری به دادگاه ارسال نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
سازمان بیمه تامین اجتماعی یک دولت خودمختار و یک مافیای اقتصادی است که به هیچ عنوان از مصوبات دولت تبعیت نمی کند و چه بسا بار مالی سنگینی هم روی دوش دولت می گذارد مثلا امسال حقوق بازنشستگان دولت 12 درصد افزایش یافت ولی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 14 درصد - انگار سازمان تامین اجتماعی تافته جدا بافته است .
آخرین اخبار