بجنورد؛

ارسال 80 مقاله به دبیرخانه همایش ملی سلامت

دبیر همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن کریم از ارسال 80 مقاله به دبیرخانه این همایش در استان خراسان شمالی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،احسان عباسی گفت: این همایش در محورهای روش‌شناسی پژوهش‌های میان‌رشته‌ای قرآن و سلامت، پیشگیری و درمان از منظر قرآن و سلامت‌ و پژوهش‌های میان رشته‌ای در حوزه قرآن و سلامت روان (حوزه قرآن و سلامت جسم،حوزه قرآن و سلامت معنوی و حوزه قرآن و سلامت اجتماعی)، فراخوان مقاله داده است.

وی افزود: دبیرخانه همایش ملی سلامت از دیدگاه قرآن (رویکردهای نوین در پژوهش‌های میان‌رشته‌ای قرآن و سلامت)، از نیمه دوم سال 94 در استان تشکیل شد و تاکنون 80 مقاله پژوهشی تخصصی واصل شده است.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان شمالی با اشاره به استقبال پژوهشگران از این همایش، گفت: به دلیل این استقبال، فراخوان ارسال مقاله به این همایش تا 10 مردادماه سال جاری تمدید شد.

عباسی با بیان این‌که محدودیتی برای شرکت در این همایش وجود ندارد، گفت: عموم مردم، حوزویان، جامعه پزشکی و پژوهشگران می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

وی با اشاره به چاپ مقالات برگزیده در کتاب مجموعه مقالات همایش افزود: شرکت‌کنندگان در این همایش حتما باید تاییدیه اعلام وصول مقاله را از دبیرخانه همایش دریافت کنند.

عباسی زمان برگزاری اختتامیه همایش را مهرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال مقالات خود از طریق سایت Sec.Khs@ACER.ac.ir و یا نشانی‌های الکترونیکی Sec.khs@acecr.ac.ir و khs@acecr.ac.irو quranjournal@gmail.com اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.