بجنورد؛

241 مورد جعل و کلاهبرداری در خراسان شمالی

امسال ٢۴١ مورد جعل و کلاهبرداری در استان صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورذ، فرمانده انتظامی استان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: امسال ٢۴١ مورد جعل و کلاهبرداری در استان صورت گرفته که ١١٨ مورد کشف و ١۴۵نفر نیز دستگیر شدند.

وی گفت: در حوزه پلیس آگاهی استان نیز در این مدت پنج فقره باند سارقین متلاشی، از هزار و١٨١ وقوع سرقت ٩١٨ مورد کشف و ۴٧۵ نیز در رابطه با سرقت‌های استان دستگیر شدند.

سردار مظاهری در خصوص اقدامات ناجا در سال جاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ١۰ هزار و ٩۴٣ فقره پرونده در خصوص جرائم مختلف در استان تشکیل شده که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ٢۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین دو هزار و ٩٣٧ نفر نیز شامل دو هزار و ۶۵٧ نفر مرد و ٢٨۰ نفر زن در خصوص این پرونده‌ها در این مدت دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ٧۶ درصدی جرائم استان درسال جاری افزود: در این مدت سرقت به عنف درخراسان شمالی ۴۴درصد کاهش داشته و خوشبختانه سرقت مسلحانه و آدم ربایی نیز نداشته‌ایم.

وی در خصوص سرقت نافرجام بانک تجارت شهرستان بجنورد نیز افزود: با اقدام مناسب مامور حفاظت بانک و حضور سریع پلیس در محل سارقان متواری شدند و تاکنون خودروی سارقان که سرقتی بوده کشف شده و پیگیری در خصوص دستگیری سارقان همچنان ادامه دارد.

سردار مظاهری گفت: در حوزه تصادفات درون شهری امسال ۴٧٩ فقره تصادف با هشت درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال در استان به وقوع پیوسته و هفت نفر نیز فوت شدند.

وی افزود: در حوزه درون شهری ٣٩٧ فقره تصادف در جاده‌های برون شهری خراسان شمالی رخ داده و ٣٢ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی گفت: امسال کلانتری ١٣ گلستان شهر با هدف ارتقای امنیت حاشیه شهر و کلانتری ١۴ولایت در شهرستان بجنورد راه اندازی شده که در ارتقای امنیت بیشتر شهرستان نقش مهمی ایفا می کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.