سیستان وبلوچستان

ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای تقویت وحدت شیعه و سنی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: قرآن کریم و ماه مبارک رمضان به عنوان دو حلقه اتحاد و اشتراک مسلمانان فرصت مغتنمی برای تقویت وحدت میان شیعه و سنی استان است که باید از آن بیشترین بهره برداری را کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛آیت الله عباسعلی سلیمانی در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان با تبریک ماه صیام گفت: ماه مبارک رمضان بهترین و ارزنده ترین فرصت برای برگزاری آیین های ویژه مشترک شیعه و سنی به ویژه محافل قرآنی در مساجد است.

وی ادامه داد: خدا، پیامبر(ص)، قرآن کریم، احکام اسلام و کعبه معظم حلقه های مهم اتحاد بین مسلمانان هستند و ماه مبارک رمضان نیز از جمله فرصت های بسیار خوب برای بهره گیری از برکات آن و برگزاری جلسات مشترک دینی و عبادی در مساجد شیعه و سنی است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی فراهم کرده تا مراسم و محافل قرآنی با حضور قشرهای مختلف مسلمانان در مساجد شیعه و سنی به طور مشترک برگزار شود.

آیت الله سلیمانی گفت: قرآن کریم و ماه مبارک رمضان دو حلقه وصل شیعه و سنی است به همین سبب باید در این ماه عزیز از علما و اندیشمندان شیعه و سنی در برنامه ریزی ها و اجرای آیین های ویژه استفاده شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار