زاهدان

زاهدان برای اولین بار میزبان رقابت های بین المللی ووشو بانوان است

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: رقابت های بین المللی ووشو بانوان جام صلح و دوستی برای نخستین بار مرداد سالجاری در زاهدان برگزار می شود.

زاهدان برای اولین بار میزبان رقابت های بین المللی ووشو بانوان استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛عباس شیبک افزود: این دور از رقابت ها با حضور 9 تیم از کشورهای ایران، هند، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، لبنان، ترکمنستان و عراق اوایل مرداد سالجاری به مدت 6 روز در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود.

وی ادامه داد: بیش از 100 بانوی ووشوکار در 2 بخش ساندا و تالو پیش بینی می شود در این دور از رقابت های بین المللی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: این هیات با توجه به اهمیت این دور از رقابت های بین المللی در استان نیازمند حمایت مالی مسئولان برای هرچه باشکوه برگزار شدن آن است.

وی از موفقیت داور بین المللی ووشو سیستان و بلوچستان در چین خبر داد و افزود: زینب عباسی در خرداد سالجاری به همراه دیگر داوران ووشوی ایران با حضور در شهر شی ین چین جدیدترین قوانین جهانی ساندا و تالو را فرا گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستانهای استان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار