سیستان وبلوچستان

سیستان و بلوچستان برای توسعه پیشتاز شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اصلی ترین کارگروه اقتصاد مقاومتی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛دکتر زهرا اربابی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی مشکل دار افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اصلی ترین کارگروه اقتصاد مقاومتی در استان می باشد که براساس برنامه مدون پیش رفته و بر اساس اولویت بندی های انجام شده است .

وی افزود: در این کارگروه نمایندگان واحدهای تولیدی مشکل دار به همراه دستگاه های ذیربط و بانک های عامل در این جلسات شرکت تا به مشکلاتشان رسیدگی و پس از جمع بندی پیشنهادات و جهت اخذ دستور و تصویب نتایج جلسات در کار گروه اصلی تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار مطرح خواهد شد که مصوبات کارگروه بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در حکم مصوبه هیات وزیران می باشد و لازم الاجراست.

وی با بيان اينكه براي احياي برخي از واحدهاي توليدي استان نيازمند مصوبه دولت هستيم، گفت: با نگاه مثبت دولت به استان اميدواريم شاهد تصويب مصوبه اي از سوي هيات دولت براي احياي واحدهاي توليدي استان باشيم

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار