تبریز؛

ساماندهی وضعیت خدمتی دو هزار و 500 نیروی شهرداری تبریز

شهردار تبریز گفت: با تهیه چارت تفصیلی شهرداری تبریز، مقدمات ساماندهی وضعیت خدمتی 2500 نفر از نیروهای شهرداری فراهم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نجفی در جمع کارشناسان معاونت‌های برنامه‌ریزی و اداری و مالی با اعلام اینکه چارت سازمانی شهرداری تبریز پس از یک سلسله مکاتبات و هماهنگی‌ها با وزارت کشور، تصویب و به تازگی ابلاغ شده است، گفت: با این حال، تاثیرگذاری این چارت، نیازمند تهیه چارت تفصیلی است.

وی با تاکید بر این‌که این جزئیات تصویب و اجرای چارت جدید سازمانی باید ظرف دو ماه آینده تکمیل شود، گفت: در زمان حاضر حدود 2500 نفر از نیروهای شهرداری تبریز بدون پست سازمانی بوده و طی قراردادهای مختلفی فعالیت دارند.

نجفی اظهارکرد: این عامل باعث کاهش ‌انگیزه بخشی از کارکنان شهرداری شده و روحیه خدمتی این بخش را کمرنگ کرده است.

شهردار تبریز همچنین خاطرنشان کرد: امروز شهرداری‌ها از کارکردهای محدود و سنتی عبور کرده و با پی‌ریزی حرکت‌های گسترده فرهنگی و اجتماعی، وارد دوره جدیدی از فعالیت‌های خود شده‌اند.

نجفی با تاکید بر این‌که مجموعه این عوامل، ایجاب می‌کند ساختار شهرداری به سمت چابک‌سازی حرکت کند، گفت: با تکمیل چارت سازمانی، این وضعیت نابسامان مرتفع شده و شاهد افزایش انگیزه خدمتی و روحیه کاری کارکنان و همچنین ارتقای کیفیت و بهره‌وری خدمات خواهیم بود.

شهردار تبریز ادامه داد: تعریف پست سازمانی برای نیروهای شهرداری ، در متناسب‌سازی ساختار سازمانی با نیازهای روز مدیریتی تاثیرگذار خواهد بود.

شهرداری تبریز دارای 12 منطقه شهری ، 19 سازمان و سه شرکت وابسته با حدود 15 هزار نفر نیروی انسانی است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار