اهواز؛

اردوی جهادی طرح دوست علمی در مناطق عشایری ایذه و لالی

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: اردوی جهادی طرح « دوست علمی» با همکاری بنیاد علمی نخبگان استان در مناطق عشایری ایذه و لالی اجرا می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید قنبری بیان کرد: اردوی جهادی طرح « دوست علمی » با هدف ارتقای وضعیت آموزش دانش آموزان عشایری پایه سوم متوسطه و پیش دانشگاهی و جمع بندی مطالب مهم درسی در آستانه کنکور سراسری در حال اجراست.

وی افزود: با تلاش و پیگیری همکاران این اداره و به همت دکتر زراسوندی رییس  بنیاد علمی نخبگان خوزستان، در 2 منطقه ی عشایری ایذه و لالی برگزار شد.

قنبری اظهار داشت: در قالب این طرح 2 گروه از نخبگان علمی استان به دبیرستان عشایری فدک لالی و دبیرستان عشایری امام خمینی (ره) ایذه اعزام شدند و آموزش ها و راهنمایی لازم را ارائه دادند که  با استقبال معلمان و دانش آموزان عشایری همراه بود .

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان تصریح کرد: در این اردوی علمی، بسته فرهنگی شامل مجموعه سئوالات رشته زمین شناسی و شیمی در بین دانش آموزان توزیع شده و کلاس های تخصصی آموزشی در 3 درس شیمی، زیست شناسی و زمین شناسی در 2 مقطع پیش دانشگاهی و سال سوم متوسطه رشته تجربی نیز  برگزار گردید.

حمید قنبری ضمن تقدیر از زحمات دکتر زراسوندی و همکارانشان در فراهم کردن این فرصت ارزشمند برای دانش آموزان محروم عشایری اذعان داشت: امید است که این طرح آغازگر تحوّلی در راستای برقراری عدالت آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته باشد و با تلاش های همکاران و مسئولان شاهد گسترش و استمرار این طرح ها در سال های آتی باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار