انصاری فرد: قرقیزستان از مقدونیه بهتر بود

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درست است که قرقیزستان شش گل از ایران خورد اما تیم بهتری نسبت به مقدونیه نشان داد.

انصاری فرد: قرقیزستان از مقدونیه بهتر بود به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم انصاری‌فرد پس از پیروزی 6 بر صفر تیم ملی مقابل قرقیزستان اظهار کرد: بازی خوبی بود و توانستیم تمرین خوبی انجام بدهیم.

وی در مورد ضعف تیم هایی چون قرقیزستان و مقدونیه بیان کرد: قرقیزستان تیم بهتری از مقدونیه بود. البته برگزاری بازی مقابل این تیم نامشخص بود و در روزهای پایانی نهایی شد، به‌ هرحال خدا را شکر که انجام این بازی نهایی شد و همین‌که یک بازی دوستانه دیگر انجام دادیم، جای شکرش باقی‌ است.

وی درباره از دست رفتن موقعیت های مسلم گلزنی گفت: جذابیت فوتبال به همین است. ما شش گل زدیم و 20 گل دیگر را هم نتوانستیم به ثمر برسانیم.

مهاجم تیم ملی درباره تیم فصل آینده خود اظهار کرد: در حال حاضر تمرکزم روی تیم ملی است و باید با مدیر برنامه‌هایم صحبت کنم تا در مورد تیم فصل آینده تصمیم بگیرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
اگر با يك تيم از داخل ليگ يا از عراق يا تركيه بازي ميكرديد بهتر محك ميخورديد تا اينكه رفتيد تيمهاي ضعيف را پيدا كرديد و گل ميزنيد و شادي ميكنيد جه پيروزي اي با همين استقلال خوزستان يا ذوب آهن تراكتور سپاهان پرسپوليس استقلال بازي ميكرديد بهتر بود
آخرین اخبار