پیروانی: منصوریان و هدایتی مخفیانه مذاکره می کنند

مدیر تیم ملی به شایعه مذاکره علی رضا منصوریان و حسین هدایتی در اردوی تیم ملی با بازیکنان مدنظرشان واکنش نشان داد.

پیروانی: منصوریان و هدایتی مخفیانه مذاکره می کنند به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل قرقیزستان گفت: برای افتخارآفرینی نیاز به حمایت داریم. به دنبال بازی مقابل تیم‌های قوی‌تر بودیم اما به‌هرحال کسب تجربه برای جوانان تیم ملی مهم بود تا در مرحله بعدی به کمک تیم بیایند. همه باید دست به‌دست هم بدهیم تا بتوانیم موفق شویم.

وی درباره این که آیا پس از تغییرات در فدراسیون فوتبال شاهد تغییر در امکانات تیم ملی بوده، بیان کرد: تمام ایرانی ها تلاش می‌کنند برای حمایت از تیم ملی، بهترین شرایط را فراهم کند. با هر اتفاقی که در ورزش ما رخ می‌دهد، مردم شاد می‌شوند. فوتبال گل سرسبد ورزش‌هاست. چه در گذشته و چه الان همه برای حمایت از تیم ملی تلاش می کنند و فدراسیون هم از این قاعده مستثنی نیست.

پیروانی درخصوص شایعه مذاکره منصوریان و هدایتی در اردوی تیم ملی با بازیکنان مد نظر خود، اظهار کرد: به هیچ عنوان این مسئله صحت ندارد. آنها برای حمایت از تیم ملی به اردو آمده بودند و من به شما قول می‌دهم که به هیچ عنوان کار زشت مذاکره با بازیکن در اردوی تیم ملی انجام نشده است. در ضمن برای مذاکره به‌جای مخفی می‌روند و در ملاء عام این اقدام را انجام نمی دهند.

مدیر تیم ملی درباره مذاکره مخفیانه آن ها با بازیکنان تیم ملی بیان کرد: به هیچ عنوان این اتفاق رخ نداد. نه کی‌روش این اجازه را می‌دهد که با بازیکنان صحبت کنند و نه من این‌چنین خصوصیتی را دارم. با صراحت اعلام می‌کنم که حضور این افراد در اردو تنها برای حمایت از تیم ملی بوده است.

وی درباره این که آیا بازیکنان تصمیم خود را درباره تیم فصل بعدشان گرفته اند با خیر، گفت: بازیکن هر زمانی می‌تواند تصمیم خود را بگیرد. من می‌گویم در این اردو اتفاقی نیفتاده است.

پیروانی درباره کمک 300 میلیونی هدایتی گفت: در جریان مبلغ این کمک نیستم. قول‌هایی داده شده که می‌دانم عملی می‌شود. در گذشته هم این اتفاق رخ داده است.

وی در مورد اینکه سازمان لیگ به باشگاه ها گفته بازیکنان باید پس از این اردو تا 30 خردادماه استراحت کنند و حق شرکت در تمرین تیم های خود را ندارند، اظهار کرد: این موضوع بر اساس یک کار علمی و برنامه‌ریزی‌شده انجام گرفته است. به‌هرحال بازیکن پس از یک فصل بازی کردن به استراحت احتیاج دارد و این موضوع باید انجام شود.

وی درخصوص پیشنهادات کی روش بیان کرد: کی‌روش هم‌اکنون سرمربی تیم ملی فوتبال است و باید کاری کنیم تمرکزش به تیم ملی باشد و با این امر به جام جهانی صعود کنیم.

پیروانی در مورد کمردرد خودش گفت: وضعیت کمرم خوب نیست. هم‌اکنون هم روی یک پا ایستاده‌ام و شرایط خوبی ندارم، امیدوارم در آینده بهتر شوم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار