ساری،

برخورد با رانندگان تاکسی متخلف

افزایش غیر قانونی کرایه تاکسی جرم است و با متخلفان در ماه رمضان برخورد جدی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آمل در خصوص افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی توسط برخی از رانندگان تاکسی گفت: متاسفانه نظارت نادرست بر عملکرد رانندگان و نبود برخورد قاطع با متخلفان سبب شده است رانندگان تاکسی هر ساله کرایه بیش از نرخ مصوب دریافت کنند.

چنگیز فروزان با بیان اینکه تاکنون نرخی بابت افزایش کرایه تاکسی تصویب نشد و همان نرخ قبلی است، گفت:با همکاری نیروی انتظامی و سازمان تاکسیرانی با رانندگانی که خودسرانه نرخ کرایه تاکسی را قبل از نرخ مصوب افزایش دهند برخورد جدی صورت می گیرد.

فروزان در خصوص نظارت بیشتر در ماه مبارک رمضان افزود: بیشتر نظارت بر اقلام پرمصرف نظیر پروتئین، حبوبات، زولبیا و بامیه، میوه وسبزیجات و خبازی ها است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آمل در خصوص نرخ مصوب زولبیا و بامیه افزود: براساس مصوبه زولبیا و بامیه تر هرکیلویی ۱۰ هزارتومان، خشک و رژیمی ۱۲ هزارتومان و در شیرینی فروشی ها ممتاز ۱۰ درصد به نرخ مصوب اضافه خواهد شد.

فروزان گفت:در صورت مشاهده تخلف شهروندان می توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند تا از تخلفات جلوگیری و مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار