اهواز؛

تلاش برای فعال نمودن المپیادورزشی دانش آموزی

در تلاش هستیم برنامه‌های‌مان را در مقطع ابتدایی بین تمام دانش‌آموزان فراگیر کنیم و اگر بتوانیم المپیاد ورزشی را در مدارس فعال کنیم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رییس هیات ورزش دانش‌آموزی خوزستان گفت: در تلاش هستیم برنامه‌های‌مان را در مقطع ابتدایی بین تمام دانش‌آموزان فراگیر کنیم و اگر بتوانیم المپیاد ورزشی را در مدارس فعال کنیم، خود به خود این اقدام به سود ورزش است.

حسن‌علی افروزی‌زاده در خصوص برنامه‌های پیش‌رو این هیات، اظهارکرد: در حال حاضر اعزام تیم‌های دانش‌آموزی‌مان به مسابقات کشوری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و پس از ماه مبارک رمضان نیز اردوهای‌مان را به صورت فشرده برگزار می‌کنیم.

وی گفت: این مسابقات قرار است در رشته‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، شنا، دو و میدانی، تنیس‌روی‌میز و ژیمناستیک برگزار شود که ما نیز برای حضور در تمام این رشته‌ها اعلام آمادگی کرده‌ایم. حضور در جشنواره طناب‌زنی و بازی‌های بومی و محلی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در آن شرکت خواهیم کرد.

رییس هیات ورزش دانش‌آموزی خوزستان افزود: با این اعزام‌ها، استعدادها و پتانسیل‌های خوزستان بیشتر شکوفا و به سطح کشور معرفی خواهند شد. پتانسیل استان بسیار زیاد است و اگر شرایط جوی اجازه دهد که اردوهای‌مان را به خوبی برگزار کنیم، این استعدادها در هر دو بخش دختران و پسران بیشتر از این هم شکوفا می‌شوند.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم برنامه‌های‌مان را در مقطع ابتدایی بین تمام دانش‌آموزان فراگیر کنیم و اگر بتوانیم المپیاد ورزشی را در مدارس فعال کنیم، خود به خود این اقدام به سود ورزش است و وقتی دانش‌آموزان بیشتر درگیر مسابقات شوند، ضمن ایجاد پویایی و تحرک، غربالگری خوبی در تیم‌های استان نیز صورت خواهد گرفت.

افروزی‌زاده در خصوص نیاز ورزش استان به تشکیل هیات ورزش دانش‌آموزی، گفت: با تشکیل هیات، کار تخصصی‌تر می‌شود و می‌توانیم با اهداف بهتری پیش برویم و همچنین می‌توانیم کار را راحت‌تر و بهتر گسترش دهیم.

وی خاطرنشان‌کرد: تشکیل هیات دانش‌آموزی به تمام هیات‌های ورزشی استان کمک و استعدادها و نخبه‌ها را به آن‌ها معرفی خواهد کرد و در واقع کار هیات‌های ورزشی برای شناخت این استعدادها، راحت‌تر می‌شود.

رییس هیات ورزش دانش‌آموزان خوزستان برنامه‌های این هیات را برای هر دو بخش دختران و پسران دانست و گفت: با توجه به این‌که بخش دختران نسبت به بخش پسران ضعیف‌تر است، توجه به بخش دختران در اولویت برنامه کاری ما است.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.