اصفهان؛

برخورد جدی با مشترکان پرمصرف آب در اصفهان

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تا آخر فصل تابستان، مشکلی در جریان برق و آب شرب در سراسر استان نخواهد بود و قطعی برق و آب نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه‌فروش گفت: در مناطقی که نیاز به آب سیار بوده است شرکت آب و فاضلاب روستایی با همکاری شرکت‌های مرتبط برای تأمین آب این مناطق استان اصفهان اقدامات زیادی را انجام داده‌اند و در همه نقاط استان که به آب سیار نیاز بوده از طرف شرکت آب و فاضلاب روستایی تأمین‌ شده است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با همکاری اداره اصناف، دوره‌های آموزشی را برای اتحادیه هتلداران از اواخر سال 94 برگزار کرد که هتلداران در این دوره‌ها توجیه شدند تا برای بحران آب چه‌ کارهایی انجام دهند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: توسط شرکت آب فاضلاب برای واحدهای مسکونی و تمامی بخش‌ها دستورالعملی به تصویب رسید تا با مشترکان پرمصرف برخورد جدی شود و برای مشترکانی که آب کم‌مصرف می‌کنند بسته‌های حمایتی آماده‌ شده که به آن‌ها تقدیم می‌گردد.

شیشه‌فروش در ادامه عنوان کرد: با توجه به شبکه‌های آب‌رسانی فرسوده که اکثر آن‌ها با نشت آب مواجه هستند قرار شد تا شبکه‌های آب‌رسانی فرسوده به‌ زودی برای کمک به بحران کم‌آبی در استان اصفهان، تعویض و تعمیر شوند.



انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.