شیراز؛

نحوه فعالیت برخی از اصناف در ماه مبارك رمضان

معاون هماهنگ كننده استان فارس نحوه فعالیت برخی از اصناف در ماه مبارك رمضان را تشریح كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ ناصر كشاورز گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارك رمضان، در این ماه سرو غذا در كلیه اصناف از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است و صنف بستنی و فالوده فروشی نیز از 2 ساعت قبل از اذان مغرب مجاز به عرضه صرفا به صورت بسته بندی هستند.
وی با بیان اینكه صنف آش و ترحلوا صرفا از ساعت 4 بعدازظهر مجاز به عرضه هستند، افزود: اصناف مختلف كه اقدام به فروش موادغذایی می كنند مانند صنف نوشیدنی ها (آبمیوه، شربت، یخ در بهشت و...)، فست فودها (ساندویچ ، پیتزا و...)، رستوران ها، باغات مجالس و قهوه خانه  در آنها فروش، عرضه و سرو غذا از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است.
معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه صنف كبابی ها از ساعت 6 بعد از ظهر و صنف كله پزی ها از ساعت 4 بعد از ظهر مجاز به عرضه به صورت بسته بندی هستند ادامه داد: كلیه بیرون برها صرفا از ساعت 6 بعد از ظهر مجاز به عرضه غذا به صورت بسته بندی هستند.
سرهنگ كشاورز بیان کرد: رستوران های بین راهی با استتار كامل و رعایت حرمت ماه مبارك رمضان و نصب پلاكارد فرهنگی مجاز به فروش، عرضه و سرو غذا هستند و رستوران های واقع در محل ترمینال ها و فرودگاه ها نیز صرفا به شرط استتار كامل، رعایت حرمت ماه مبارك رمضان و نصب پلاكارد مجاز به فروش، مجاز به عرضه و سرو غذا هستند.
وی با بیان اینكه پلیس نسبت به جمع آوری كلیه خودروهایی كه مبادرت به عرضه و فروش غذا می کنند خواهد كرد،‌ گفت: كلیه صنوف با نظارت اتاق اصناف و اتحادیه ها ملزم به نصب پلاكارد فرهنگی با محتوای رعایت حرمت ماه مبارك رمضان در محل عرضه و سرو غذا هستند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: فعالیت ، اصناف ، ماه ، رمضان ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار