شیراز؛

کارگر فروشگاه، سارق اینترنتی از آب در آمد

کارگر فروشگاه که از حساب صاحب کار خود به صورت غیرمجاز برداشت و خرید اینترنتی انجام داده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: شاکی این پرونده یک صاحب فروشگاه بزرگ است که با اعتماد به کارگر، اطلاعات کارت اعتباری خود را در اختیار وی قرار می دهد.
سرهنگ سیدموسی حسینی اظهار كرد: کارگر فروشگاه که اطلاعات کارت اعتباری شاکی را در اختیار دارد با استفاده از اینترنت اقدام به خرید تعدادی اجناس كرده و از حساب وی مبلغ 70میلیون ریال برداشت می كند.
وی افزود: با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس متهم شناسایی، احضار و در بازجویی به بزه انتسابی خود اعتراف كرد و افزود: زمانی که در اینترنت مشغول جستجو کردن صفحات بودم، تعدادی اجناس توجه من را جلب کرد، اما به این دلیل که توان خرید آن را نداشتم با استفاده از حساب صاحب کار خود که در فروشگاه وی مشغول به کار هستم اقدام به خرید اینترنتی كردم که هیچوقت تصور نمی کردم روزی شناسایی شوم.
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار کرد: متهم در ادامه اینگونه در خصوص جرم ارتكابی توضیح داد كه؛ در روزهای آغازین کارم در فروشگاه، صاحب کارم اطلاعات کارت عابربانک و حساب های بانکی اش را برای انتقال وجه و مبادلات روزمره به من سپرده بود و به این طریق از مشخصات حسابش با اطلاع شدم و با فعال کردن رمز دوم به وسیله اینترنت از حساب وی خرید می کردم.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار