بندرعباس؛

نام نویسی آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا

نام نویسی متقاضیان شرکت در بیست و دومين دوره آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا از روز سه شنبه یکم تير آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان گفت: علاقه مندان مي توانند برای نام نویسی به وب سایت  سازمان راهداري وحمل ونقل جاده اي كشور به نشاني transit.rmto.ir   مراجعه کنند.
علیرضا مجرد افزود : نام نویسی تا ساعت 24 پنج شنبه 31 تير ادامه دارد.
وی گفت: کسانی که در 3 دوره قبل مجاز به شرکت در آزمون بوده اند نیز می توانند با ثبت اطلاعات خود در سامانه ياد شده در این آزمون شرکت کنند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان افزود: متقاضياني كه در دوره هاي گذشته شركت نكرده اند يا مجاز به شركت نبوده اند ، بعد از ثبت نام اینترنتی ، برای تکمیل پرونده و اطلاعات درخواستی يا هرگونه ويرايش اطلاعات همچون تغيير استان محل تقاضا، تغييرعكس و نشاني با در دست داشتن مدارك جديد  به واحد ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان محل تأسیس شرکت  مراجعه کنند.
مهندس مجرد با بیان اینکه پذیرفته شدگان دوره گذشته نمی توانند در این دوره نام نویسی کنند، گفت : درصورت مشاهده يا گزارش چنين مواردي قطعا پروانه فعاليت لغو وطبق ضوابط و مقررات مربوطه با آنها برخورد خواهد شد.
بیست و دومين آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا روز جمعه 15 مرداد امسال در تهران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار