مهدیهشر؛

پارک کوهستان شهمیرزاد بعد از سال‌ها تعطیلی بازگشایی شد

با راه‌اندازی مجدد این پارک فضای مناسب بیشتری در اختیار گردشگران و شهروندان قرار می‌گیرد

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهدیشهر؛پارک کوهستان شهمیرزاد با امکانات ورزشی، تفریحی و اقامتی با پیگیری‌های مستمر و مجدانه نماینده شریف شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه و با همکاری‌های خوب فرماندار شهرستان مهدی‌شهر و شورای شهر و شهردار شهمیرزاد بازگشایی شد.
فرماندار شهرستان مهدیشهرگفت: طی دو ماه گذشته با بازدیدهای مستمر صورت گرفته از پارک کوهستان شهمیرزاد، مقرر شد تا هرچه سریع‌تر بسترهای مناسب برای خدمات‌دهی به گردشگران و شهروندان انجام پذیرد.
حسن ارگی تصریح کرد: با عنایت به تحقق هدف تعیین‌شده از سوی استاندار سمنان در خصوص تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد، ایجاد و توسعه زیربناها باید به‌عنوان یک اصل مدنظر ما قرار گیرد.
ارگی افزود: در همین راستا، در چند مرحله بازدید مستمر معاون عمرانی استاندار، نماینده شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و بنده از پارک کوهستان شهمیرزاد بازگشایی این پارک به‌عنوان یک ضرورت در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: تأکیدات استاندار سمنان با پیگیری‌های فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درنهایت سبب شد تا پارک کوهستان شهمیرزاد مجدد آغاز به کار کند و امید است تا هرچه سریع‌تر حداکثر ظرفیت‌های آن برای بهره‌مندی مسافران و شهروندان فراهم شود.
فرماندار مهدی‌شهرگفت : با راه‌اندازی مجدد این پارک فضای مناسب بیشتری در اختیار گردشگران و شهروندان قرار می‌گیرد ومکان مناسبی برای توقف و استراحت و ... در شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام/ د

برچسب ها: پارک ، کوهستان ، گردشگر ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار