سمنان؛

شهردارانی که تاب دوری همدیگر را نداشتند

سیدمحمد انصارالحسینی از شهرداری شهمیرزاد به شهرداری سمنان نقل مکان کرد.

شهردارانی که تاب دوری همدیگر را نداشتند
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛شهردار مستعفی شهمیرزاد از شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد بر کرسی شهرداری منطقه دو سمنان نشست.

بنا بر شنیده ها سیدمحمد انصارالحسینی در حالی از  شهمیرزاد به سمنان بار سفر بست که گفته می‌شد به استان خود، مازندران، بازمی‌گردد و سمتی در آموزش و پرورش مازندران می‌گیرد.

 برخی مشکلات مدیریتی و تضارب آرا و اندیشه‌های متفاوت شهرگردانی بین انصارالحسینی و مجموعه شورایی‌های شهمیرزاد از سال گذشته آغاز شده بود؛ تا آنجا که وی حتی اواخر سال گذشته از سمت خود کناره خواست ولی تا امسال این امر محقق نشد.

اواخر خرداد ماه امسال بود که شهردار سابق شهمیرزاد با انتشار مرقومه‌ای که در سایت شهرداری شهمیرزاد نیز درج شد، از خدمت‌رسانی در سنگری دیگر خبر داد و از مردم و مسؤولان شهمیرزاد طلب حلالیت کرد و متعاقب آن، سکان شهرداری شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد به دست سرپرست سپرده شد و امروز سیدمحمد انصارالحسینی از شهرداری شهمیرزاد به شهرداری سمنان سفر کرد و  شهردار منطقه دو سمنان شد .

سید محمد انصار الحسینی؛ دارای دانشنامه کارشناسی علوم اجتماعی باگرایش پژوهشگری اجتماعی است که سابقه شهرداری در چند شهر مازندران را در کارنامه خود دارد.

وی شهرداری شهرهای کیاکلا، رستمکلا، بهشهر، فریدونکنار، جویبار، شهر سورک وهمچنین بخشداری میاندرود را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین ریاست هیئت ورزشهای همگانی استان مازنداران ، مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران ، و نمایندگی شهرداران استان مازندران درسازمان شهرداریهای کل کشور از دیگر مناصب سید محمد انصار الحسینی شهردار جدید  منطقه دو سمنان است.

انتهای پیام /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار