هوشمند سازی ۴۷ کلاس و ۵ کارگاه توسط خیرین مدرسه یار در گناباد

رئیس آموزش و پرورش گناباد گفت: در سال تحصیلی جاری با مشارکت خیرین مدرسه یار، دانش آموزان و اولیا ۴۷ کلاس درس هوشمند سازی شده و ۵ کارگاه نیز تجهیز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سید محمد مهدوی در کارگروه اقتصاد مقاومتی آموزش و پرورش گناباد افزود: در سال تحصیلی جاری با مشارکت خیرین مدرسه یار، دانش آموزان و اولیاء، ۴۷ کلاس درس هوشمند سازی شده و ۵ کارگاه نیز تجهیز شده است.

وی افزود: نزدیک به سه میلیارد ریال در سال تحصیلی جاری برای هوشمند سازی مدارس هزینه شده است که حدود دو میلیارد ریال از این مبلغ توسط خیرین نیک اندیش مدرسه یار، اولیا و دانش آموزان پرداخت شده است.

رئیس آموزش و پرورش گناباد گفت: خیرین در همه شرایط، یار و مددکار آموزش و پرورش بوده اند و هر کس در حد توان خود به آموزشگاهی که فرزندش در آنجا درس می خواند و یا به سایر مدارس کمک می کنند و جای بسی خرسندی است که فرهنگ مشارکت در تعلیم و تربیت و کمک به مجموعه آموزش و پرورش برای بسیاری از خانواده ها نهادینه شده است.

مهدوی افزود: یکی از ارگانهایی که می تواند بیشترین نقش را در نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی داشته باشد آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش گناباد نیز در این زمینه پیشتاز و پیشگام است و امام جمعه محترم شهرستان نیز در جلسه شورای اداری شهرستان از آموزش و پرورش گناباد به خاطر اقداماتی که در راستای اقتصاد مقاومتی انجام شده است، تقدیر نمودند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.