کرمان؛

کودکان مراکز بهزیستی میهمان افطاری بوستان مادر

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، از برگزاری مراسم ضیافت افطاری کودکان مراکز تحت نظر بهزیستی استان با مشارکت و همت خیران، خبر داد.

کودکان مراکز بهزیستی میهمان افطاری بوستان مادربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مدیران مراکز نگهداری کودکان(خانه‌ها، آشیانه و ...) از امشب به مدت یک هفته میزبان این کودکان در پارک بانوان بوستان مادر هستیم.

وی افزود: بعد از ضیافت افطار، کودکان برای بازی و تفریح به شهربازی سرپوشیده ی بوستان مادر برده می‌شوند تا به صورت رایگان از وسایل بازی که متولیان شهربازی هزینه‌ی آن را متقبل شده‌اند؛ استفاده کنند و اوقات لذت بخش و خوبی برای آن‌ها رقم بخورد.

حجت‌الاسلام حسینی هدف از برگزاری این ضیافت افطار را ترویج سنت حسنه‌ی افطاری‌های دسته جمعی که بر آن ها تأکید زیادی شده است؛ عنوان کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان با اشاره به تأکید اسلام در آیات و روایات متعدد بر اجرای چنین برنامه‌هایی، تصریح کرد: بدین منظور تصمیم گرفتیم با هماهنگ کردن بستری برای چنین فریضه‌ی ارزشمندی، زمینه‌ی انجام این کار خیر را فراهم کنیم

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار