درویش : گروه خودروسازی سایپا در صدور رضایت نامه ترابی دخالتی ندارد

رضا درویش، دخالت مسئولان گروه خودروسازی سایپا در صدور رضایت نامه مهدی ترابی جهت حضور در پرسپولیس را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که برخی رسانه ها از تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب مهدی ترابی و درخواست آن ها از مسئولان ارشد گروه خوردسازی سایپا برای کاهش مبلغ رضایت نامه 1/5 میلیاردی مهدی ترابی هافبک ملی پوش نارنجی پوشان پایتخت خبر دادند، رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا این موضوع را تکذیب کرد.
 
وی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تاکید بر این که مدیران گروه خودروسازی هیچ دخالتی در صدور رضایت نامه ترابی برای حضور در پرسپولیس نمی کنند، بیان کرد: باور کنید من هم اکنون در جلسه مدیران گروه خودروسازی سایپا هستم و تاکنون نشنیده ام که مسئولان کارخانه برای صدور رضایت نامه ترابی درخواستی داشته باشند.
 
وی افزود: از زمان شروع فصل نقل و انتقالات بارها تاکید کرده ایم که مهدی ترابی سه فصل دیگر با سایپا قرارداد دارد و ما برای نتیجه گیری در فصل آتی لیگ برتر به این بازیکن نیاز داریم. بنابراین رضایت نامه ترابی را نه برای پرسپولیس بلکه برای هیچ تیم دیگری صادر نمی کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان خاطر نشان کرد: باز هم تاکید می کنم مدیران گروه خودروسازی سایپا به دلیل مشغله ای که دارند هرگز در صدور رضایت نامه ترابی دخالتی نمی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار