صادقی:

جلسه با فرکی، انگیزه ام را برای تمدید قرارداد بیشتر کرد/ شاید امسال آخرین فصل حضورم در سایپا باشد

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: حسین فرکی مربی کارنامه داری است و جلسه چندین ساعته با این مربی، در تمدید قراردادم موثر بود.

 ابراهیم صادقی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ درباره تمدید قرارداد با تیم فوتبال سایپا، گفت: پس از مذاکره با درویش مدیر عامل باشگاه و جلسه ای که با حسین فرکی سرمربی جدید سایپا داشتم در نهایت برای تمدید قرارداد یک ساله به توافق رسیدیم. برای من جای خوشحالی دارد که می توانم یک سال دیگر در خدمت تیمم باشم.

 وی درباره جزئیات جلسه با حسین فرکی، بیان کرد: حدود سه ساعت با فرکی جلسه داشتم. وی حسن نیت خود را به من ثابت کرد که این امر جای تشکر دارد. همچنین تا حدودی درباره اهداف فنی و تاکتیکی مد نظر فرکی در لیگ شانزدهم صحبت کردیم. پس از این جلسه انگیزه ام برای خدمت به سایپا بیشتر شد و امیدوارم این باشگاه در فصل آتی موفق شود.

وی ادامه داد: من سابقه 17 ساله در سایپا دارم و حسین فرکی دوازدهمین سرمربی است که زیرنظرش کار می کنم. با توجه به کارنامه که درخشانی که این مربی در تیم های قبلی دارد، امیدوارم در لیگ شانزدهم از میانه جدول جدا شویم و دست کم سهمیه آسیا را به دست آوریم.

کاپیتان سایپا درباره این که آیا بازیکنان این تیم از ناکامی فصل گذشته در رسیدن به سهمیه آسیا، درس گرفته اند، اظهار کرد: فصل گذشته تا چند هفته پایانی شانس خوبی برای رسیدن به سهمیه داشتیم اما برخی حاشیه ها سایپا را از هدفش دور کرد. با این حال به کادرفنی قبلی سایپا خسته نباشید می گویم. یقین دارم تیم بی حاشیه سایپا با درایت کادر فنی جدید، جذب چند بازیکن کلیدی در  پست های حساس و تمدید قرارداد نفرات تاثیرگذار می تواند در لیگ شانزدهم سهمیه آسیا را به دست آورد.

صادقی درباره زمان خداحافظی خود از فوتبال بیان کرد:  در لیگ پانزدهم 29 بار برای سایپا به میدان رفتم. این موضوع میزان آمادگی بدنی من را به عنوان بازیکن 37 ساله ثابت می کند اما یقین داشته باشید اگر امسال حس کنم از تواناییم کاسته شده، جایم را به جوان تر ها می دهم. در واقع شاید امسال آخرین فصل حضورم در فوتبال باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار