علی آبادی: ژیمناستیک در برابر اخلاقیات باخت/ انحصار در فدراسیون را می شکنم

سعید علی آبادی کاندیدای فدراسیون ژیمناستیک از برنامه های خود برای پیشرفت این رشته پس از جلب اعتماد مجمع و نشستن بر روی صندلی ریاست خبر داد.

سعید علی آبادی کاندیدای فدراسیون ژیمناستیک در گفت و گو با خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: ژیمناستیک امروز هیچ برنامه ای برای اجرا ندارد. به همین دلیل شاهد تک مدال هایی هستیم که ژیمناست ها با هزینه شخصی خود در مسابقات مختلف بدست می آورند. مسئولان نیز منتظر هستند که این مدال ها را به خود نسبت دهند اما درخصوص حمایت از ورزشکاران حرفی نمی زنند. لازم است با ارائه یک برنامه مدون از رشد مقطعی و گلخانه ای در ژیمناستیک جلوگیری کرد.

علی آبادی اضافه کرد در صدد هستم سند جامعی برای این رشته تدوین کنم که مسائل اخلاقی نیز در آن جای دارد. در وهله اول می توانم بگویم ژیمناستیک بازنده اخلاقیات شده است. باید احترام را به خانواده ژیمناستیک برگرداند. از پیشکسوتان دل جویی کرد. سند جامع مشخص می کند که کجا ایستاده ایم. چه منابعی داریم و قرار است با این منابع به کجا برسیم.

وی درباره این که برای نوشتن سند از چه کسانی کمک خواهد گرفت تصریح کرد: تا امروز با بسیاری از روسای هیات ها و اعضای خانواده ژیمناستیک ارتباط گرفته ام و از آنان در خصوص نقاط ضعف و مسائل و مشکلات موجود در ژیمناستیک نظر خواهی کرده ام. قصد دارم با تمامی 1000نفر اعضای خانواده ژیمناستیک تماس بگیرم تا اطلاعاتم در این حوزه کامل شود. پس از جمع آوری اطلاعات از این افراد با کمک کارشناسان خبره این رشته استراتژی ژیمناستیک را شکل می دهیم و با بهره گیری از یک مدل علمی مدیریت و بومی سازی آن، برنامه کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت برای ژیمناستیک تعریف کینم.

کاندیدای ریاست فدراسیون ژیمناستیک خاطر نشان کرد اگر به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شوم انحصاری که سال ها در این فدراسیون حاکم است را از بین خواهم برد. شایسته سالاری را  پیاده می کنم و ژیمناستیک را بدست صاحبان اصلی اش خواهم رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار