«دعوت» از مجید اخشابی و سمانه پاکدل جنگ شبانه ماه رمضان

در این برنامه که حدود ساعت 23 در برج میلاد اجرا و به طور زنده از شبکه یک پخش می شود، مجید اخشابی با اجرای ترانه ای زیبا مردم در کاری خیرخواهانه پیشقدم می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛‌ برنامه «دعوت» امشب میزبان مجید اخشابی است. در این برنامه که حدود ساعت 23 در برج میلاد اجرا و به طور زنده از شبکه یک پخش می شود، مجید اخشابی با اجرای ترانه ای زیبا مردم در کاری خیرخواهانه پیشقدم می شود.

سمانه پاکدل از بازیگران سینما و تلویزیون از دیگر مهمان های برنامه امشب دعوت است.

گفتنی است در برنامه شنبه شب «دعوت» که آقای قاضی مرادی حضور داشتند، یکی از آثار هنری خود را به یکی از موسسات خیریه هدیه دادند تا در حراج به فروش و مصرف کارهای خیریه برسد.

خاطرنشان می شود برنامه دعوت، جنگ شبانه ویژه ماه رمضان است که هر شب از ساعت 23:15 به صورت زنده از محل برگزاری جشن دعوت به روی آنتن می‌رود. در این برنامه هر کدام از هنرمندان و ورزشکاران سه نفر دیگر از همکاران خود را به چالش «دعوت» برای انجام کار خیر دعوت می کند. 

دعوت با فضای مفرح و سرگرم کننده با گفتگوها و اجرای خوانندگان هر شب به مدت 45 دقیقه مهمان خانه های مردم تا انتهای ماه مبارک رمضان است.

در برنامه های گذشته هر کدام از مهمان ها با اهدای یک یادگاری به خیریه ی دعوت، در انجام کار خیر پیشقدم می شود و سه نفر دیگر را هم به این چالش برای انجام کار خیر در ماه مهمانی خدا، دعوت می کند. تا کنون عباس جدیدی با اهدای مدال قهرمانی خود، فرهاد ظریف با هدیه کردن پیراهن تیم ملی والیبال ، کامران تفتی با تقدیم آلبوم موسیقی اش و دیگر هنرمندان ، هر کدام با تقدیم هدیه ای به دعوت این برنامه جواب مثبت داده اند. در برنامه های گذشته شبنم مقدمی، گلاره عباسی، علی صالحی، کامران تفتی، فرهاد ظریف، رضا بنفشه خواه و عباس جدیدی مهمان دعوت شده اند و همکاران خود را به چالش دعوت فراخوانده اند.

گفتنی است؛ این برنامه با تهیه کنندگی مشترک مجتبی کشاورز و محمد جواد عبدالرحمانی در گروه اجتماعی شبکه یک تهیه شده و با اجرای نیما کرمی و زینب زارع، در ایام ماه مبارک رمضان، بجز شب های احیا و شهادت حضرت علی (ع)هر شب تا عید فطر از شبکه ی اول سیما پخش می‌شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار