«دعوت» شبکه یک از امید معنوی و جلیل فرجاد

علاوه بر امید معنوی، جلیل فرجاد و شهرزاد كمال‌زاده بازيگران سینما و تلویزیون در برنامه امروز «دعوت» حضور دارند و برای کار خیری دیگر پیشقدم می‌شوند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این برنامه که بعد از سریال شبانه شبکه یک و حدود ساعت 23:15 دقیقه پخش می‌شود، علاوه بر امید معنوی جلیل فرجاد و شهرزاد كمال زاده بازيگران سینما و تلویزیون حضور دارند و برای کار خیری دیگر پیشقدم می شوند.

همچنین در برنامه پنجشنبه و جمعه شب «دعوت» نیز  احتمالا یوسف صیادی یا کامبیز دیرباز که از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون هستند، به همراه نرگس محمدی حضور خواهند داشت. شهرام زندی  خواننده پاپ کشور و جمعه شب نیز بهنام صفوی مهمان خواهد بود.

گفتنی است، مهمان های حاضر در برنامه هر کدام مهمان های شب های دیگر را دعوت می کنند و از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه اجرای زنده هنرمندانی مانند فریدون آسرایی، مهدی یراحی و بهنام صفوی و پخش همزمان آن از شبکه یک است که در نوع خود کاری متفاوت است و در شکل اجرایی برنامه سازی در صدا و سیما تجربه جدیدی محسوب می شود.

خاطرنشان می‌شود، دعوت با تهیه کنندگی مشترک مجتبی کشاورز و محمد جواد عبدالرحمانی در گروه اجتماعی شبکه یک تهیه شده است و با اجرای نیما کرمی و زینب زارع ، در ایام ماه مبارک رمضان ، بجز شب های احیا و شهادت حضرت علی (ع) هر شب تا عید فطر از شبکه اول سیما پخش می شود.



انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار