سرمربی تیم ملی جودو:

تمرینات مشترک با جودوکاران برجسته جهان بهترین فرصت است

سرمربی تیم ملی جودو گفت: ما تنها برای تمرین و یا اردو به این مسافرت ها نمی رویم. در کمپ بلاروس جودوکاران 18 کشور جهان حضور داشتند و هر روز تمرینات جدید و برنامه ریزی دقیقی را از سوی مربیان شاهد بودیم.

تمرینات مشترک با جودوکاران برجسته جهان بهترین فرصت استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، المپیکی های جودوی ایران پس از اردوی 8 روزه در کمپ بین المللی بلاروس بامداد امروز وارد تهران شدند تا پس از استراحتی کوتاه مجددا تمرینات خود را زیر نظر نصرت خان ولی اف در آکادمی ملی المپیک پیگیری کنند.

نصرت خان ولی اف سرمربی ازبکستانی تیم ملی جودوی ایران در بدو ورود به فرودگاه بین المللی امام خمینی گفت: من واقعا از فدراسیون جودو تشکر می کنم که این تدارکات خوب را برای تیم ملی در نظر گرفته و اکنون جودوکاران ما کاملا در فضا و محیطی تمرین می کنند و اردو می زنند که همه چیز حرفه ای و برنامه ریزی شده است و بهترین های جهان هم در این اردوها حضور دارند و بنده پیشرفت و رضایت از این اردوها را در سیمای هر سه جودوکار خوب تیم ملی می بینم.

نصرت خان اضافه کرد: ما تنها برای تمرین و یا اردو به این مسافرت ها نمی رویم. در کمپ بلاروس جودوکاران 18 کشور جهان حضور داشتند و هر روز تمرینات جدید و برنامه ریزی دقیقی را از سوی مربیان و جودوکاران المپیکی این 18 کشور شاهد بودیم و خوشبختانه جودوکاران ما بخوبی با فضای این گردهمایی بزرگ المپیکی ها به خو گرفته اند و وقتی تلاش و ممارست و جدیت بالای همدیگر را می بینند به شوق در می آیند تا مصمم و با روحیه بالا تمرین کنند.

سرمربی تیم ملی با تاکید براین نکته که برنامه ریزی فدراسیون حقیقتا در سطح بین المللی است اضافه کرد: ما 3 هفته قبل ابتدا در کمپ بین المللی آنتالیا اردو زدیم که تقریبا تمام المپیکی های جودوی جهان حضور داشتند. اکنون نیز 8 روز در کمپ بین المللی بلاروس اردوی مشترکی را با اغلب جودوکاران المنپیکی از 18 کشور جهان برگزار کردیم و به گفته مدیر تیم های ملی بزودی قرار است در کمپ اسپانیا و روسیه هم اردو بزنیم که تمامی جودوکاران المپیکی سراسر دنیا در این اردوها حاضرند. خوشبختانه جواد(محجوب)، سعید(ملایی) و علیرضا (خجسته) خیلی خوب و با روحیه تمرین می کنند و باید از تلاش و نظم و انضباط این سه جودوکار تشکر کنم و یقینا آنها می خواهند از این موقعیت ها بهترین استفاده را ببرند تا مزد تلاش های خود را در المپیک بگیرند. هرچند کسب مدال المپیک بسیار دشوار است ولی من بسیاربه این گروه سه نفره خوشبینم و تمام تجربیات خودم را بکار خواهم بست تا بتوانیم با کسب مدال المپیک جواب این برنامه ریزی و سرمایه گذاری و تدارکات فدراسیون جودوی ایران را بدهم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار