اردبیل؛

افزایش تسهیلات اقتصاد مقاومتی در اردبیل

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امسال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عظیم سرداری در جلسه ستاد فرماندهی و راهبری اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار داشت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال گذشته 34 میلیارد توان بود که امسال با پیگیری‌های انجام شده این تسهیلات نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه سپاه حضرت عباس(ع) استان و بسیج سازندگی گام بزرگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری برداشته است، افزود: راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک، صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی از مهمترین اقداماتی است که در راستای برنامه‌‌های اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: سال گذشته در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی 4 هزار و 500 نفر آموزش اشتغال مشاغل اقتصادی بهره‌مند شدند و این آموزش‌ها در مشاغل خانگی، صنایع تبدیلی و تکمیلی توسط بسیج سازندکی استان اردبیل انجام شد و امسال این آموزش‌ها به صورت اساسی در بخش‌های کشاورزی، اقتصادی و صنایع تبدیلی تداوم می‌یابد.

سرداری در ادامه از ارائه تسهیلات 30 میلیون تومانی برای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از این تسهیلات برای پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه بهر‌مند شوند که سال گذشته نیز این تسهیلات به طور منظم به متقاضیان پرداخت شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.