ادبیل؛

کشف و ضبط محموله قاچاق چوب جنگلی در اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل محموله قاچاق چوب جنگلی در اردبیل کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهامت هدایت در جلسه بررسی روند مقابله با قاچاقچیان چوب جنگلی در اردبیل اظهار داشت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل 105 اصله چوب‌آلات جنگلی به همراه 30 اصله گرده بنه در اردبیل کشف و ضبط شد.

وی افزود: این تعداد چوب‌آلات قاچاق جنگلی که توسط دو دستگاه خودرو نیسان وانت در مسیرهای اردبیل به مشگین‌شهر و نمین به اردبیل حمل می‌شد با هوشیاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان توقیف و ضبط شده و در این زمینه دو نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با بیان اینکه ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه روزی و با آمادگی کامل گلوگاه‌های قاچاق را کنترل می‌کنند، گفت: حافظان منابع طبیعی استان با همکاری نیروی انتظامی و با حمایت دستگاه قضایی استان عرصه را برای متجاوزان تنگ‌تر خواهند کرد.

هدایت تصریح کرد:‌ در کنار تشدید نظارت‌ها بر عرصه‌های جنگلی و نیز اقدامات و برخوردها با قاچاقچیان در این زمینه انتظار می‌رود که در این زمینه فرهنگسازی لازم نیز در سطح استان انجام شده و مردم را نسبت به اهمیت جلوگیری از تخریب جنگل آگاه کنیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، کشف ، ضبط ، قاچاق ، چوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.