دوشنبه 24 خردادماه 95؛

اخبار بی پرده ی فوتبال پشت پرده مطبوعات

فوتبال این روز های ایران در اوج حساسیت بازی های یورو 2016 هر روز یک نقل قول و هر بار یک اتفاق جدید را با دنیای شایعات رقم می زند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛مطبوعات ورزشی در این روز های پر هیاهوی نقل و اتقالات گاهی از لفظ هایی استفاده می کنند که به واقعیت بسیار نزدیک است و زمانی اخباری منتشر می کنند که در حد همان شایعه باقی می ماند.

روزنامه های ورزشی از پر طرفدار ترین مطبوعات ایران و پر شمار ترین تعداد در بین روزنامه های ورزشی در دنیا را به خود اختصاص داده اند.

سر خط مهم روز نامه های امروز را مرور می کنیم:

روزنامه ایران ورزشی: در مهمترین خبر خود در صفحه یک عمده ترین فضا را در اختیار پرسپولیس قرار داد و از عصابنیت سرمربی پرسپولیس خبرداد.

برانکو از اینکه ملی پوشان در تمرینات باشگاهی حاضر نشوند حسابی از دست تشکیلات تصمیم گیرنده عصبانی است.

در بخش دیگر این صفحه از نقل و انتقالات دوباره پرسپولیس و بلاتکلیفی عالیشاه تا تمدید فرشاد احمد زاده مطالبی را به چاب رسانده است.

رضایت علی منصور از نقل و انتقالات و مقصد بعدی اخراجی های استقلال و بررسی روز سوم یورو 2016 نیز از سرتیتر های صفحه اصلی در ایران ورزشی بود.

جام جم ورزشی:این روزنامه صبح از مربیگری مهدوی کیا در تیم ملی فوتبال نوجوانان خبر داده است و این در حالی است که احتمال نفی این موضوع نیز وجود دارد چرا که پس از جلسه تاج و کیا این موضوع تا حدی از سوی کیا رد شده است .

حکومت نوید کیا در سپاهان را می توان تیتری بهتر برای خبر جام جم ورزشی عنوان کرد این روزنامه در بخشی اشاره داشته است که زور سرمربی تیم فوتبال سپاهان به نوید کیا نرسید و این کنایه از لیست اعلام شده از نیرو های مازاد این باشگاه اصفهانی است.

از سفر دور دنیای یحیی گل محمدی به آمریکای لاتین در جستجوی بازیکن تا اعتقاد سرمربی آبی ها به دقایق پایای نقل وانتقالات فوتبال

روزنامه نود: روزنامه نود در بخشی از صفحه نخست از اعتراف یکی از گزینه ای همیشگی ریاست ورزش در مورد خواستگاری احمدی نژاد از 2 تیم سرخابی پایتخت برای هم مالکیت دائمی خبر داده است و در بخشی دیگر از توافق کاپینتان سرخ و مورد نظر آبی ها با پرسپولیس نوشته ...

روزنامه استقلال:روزنامه استقلال اگر چه در دقایق پایانی شب گذشته خبری مبنی بر توافق امید ابراهیمی هافبک استقلال با تیم الاهلی قطر فضای مجازی را پر کرد اما در تیتر اصلی خود توصیه کرده است که این بازیکن را در استقلال حفظ کنید.

و اما دل پر استقلالی ها این روزها از وزیر ورزش باعث شد تیتر اصلی خود را به صحبت های عضو هیئت مدیره این تیم در مورد وزیر ورزش اختصاص دهند "مجلس اشتباه کرد که گودرزی را استیضاح نکرد".

روزنامه پیروزی :این روزنامه رنگی امروز از اعتراف برانکو در مورد سید جلال پرده برداشت و در بخشی نیز به اعتراض این مربی به استقلال بابت اظهار نظر در مورد بازیکنان پرسپولیس پرداخت.

دور شدن 2 ستاره مد نظر پرسپولیس یعنی مهرداد محمدی و مهدی ترابی بخشی دیگر از این روزنامه ها را در بر گرفت.

روز نامه ابرار ورزشی:دوستان ابرار ورزشی امروز در سر تیتر خبرهای این روزنامه از نقل قول منصوریان در مورد بمب هایی که در استقلال موجود است و خداحافظی بنگر از پرسپولیس و مصاحبه خردبین برای تلطیف فضای برانکو و تیم ملی و البته در اخبار یورو روی جلد را به ترکیه و نمایش ضعیف ایت تیم اختصاص داد.

روزنامه گل:روزنامه گل با یک موضوع متفاوت در مورد پیشنهاد علی دایی به طارمی خبر داد و اگر چه این موضوع بعید به نظر می رسد اما ازنکات جالب توجه در خبرهای امروز مطبوعات بود.

آغاز جنگ برانکو و کی روش در فوتبال اگر چه ته دلمان را می لرزاند اما نکته است که در روزنامه گل به آن اشاره شده است.

و دست آخر جواب امید عالیشاه به استقلال سوژه های اصلی در این روز نامه ی ورزشی صبحرا رقم زد.

روزنامه خبر ورزشی: خبر ورزشی در این شماره به محاسبه نقل و انتقالات 2 تیم استقلال و پرسپولیس پرداخت و البته مورد جدیدی به جز خبر هایی که در رسانه های ورزشی روزهای قبل کار شده بود وجود نداشت.

خبر ورزشی در مورد یورو نیز نوشت:شازده کوچولو کرواسی را به پیروزی رساند و اما این روز نامه تنها روزنامه ای بود که اشاره به شاهکار کشتی آزاد در آمریکا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار