تبریز؛

280زندانی جرایم غیرعمد در آذربایجان شرقی

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر 280 نفر از محکومان جرایم غیرعمد و محکومان مالی در زندان های استان در حبس می باشند که برای آزادی این تعداد به 60 میلیارد ریال کمک های نقدی خیران نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ تقی پور افزود: در سال گذشته 296 نفر از محکومان جرایم غیرعمد و مالی با کمک خیران نیکوکار و ستاد دیه آذربایجان شرقی و همچنین ستاد دیه کشور از زندان های استان آزاد شدند.

وی ادامه داد: میزان بدهی این افراد 110 میلیارد ریال بود که با تلاش ستاد دیه استان در جلسه های صلح و سازش ، شاکیان مبلغ 30 میلیارد ریال از حقوق خود گذشت کردند و مبلغ 30 میلیارد ریال تسهیلات با بهره چهار درصد و یا بدون بهره و مبلغ 50 میلیارد ریال نیز با کمک خیران استان و ستاد دیه کشور تامین شد.

تقی پور افزود: سال گذشته آذربایجان شرقی بعداز استان اصفهان در جمع آوری کمک های نقدی از سوی خیران رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی اظهارامیدواری کرد: در جشن گلریزان سال جاری که 31 خرداد ماه مصادف با 14 ماه مبارک رمضان و شب ولادت امام حسن (ع) کریمه اهل بیت در محل مجتمع فرهنگی و ورزشی صدرا برگزار می شود با کمک نیکوکاران استانی به خصوص صاحبان صنایع و بازاریان بتوانیم نسبت به جمع آوری این مبلغ اقدام و زمینه آزادی زندانیانی که نه بر اثر نیت مجرمانه بلکه بر اثر یک حادثه و ناتوانی مالی زندانی شده اند را فراهم کنیم.

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: خیران می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب های 880081 نز بانک سپه، 100100 نزد بانک تجارت و شماره حساب 1122 نزد بانک ملی به نام ستاد دیه آذربایجان شرقی واریز کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار