شهرکرد؛

اجرای موفق طرح مکنا در چهارمحال و بختیاری

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از اجرای موفق طرح مکنا (مدیریت کیفیت ناجا) در این استان خبر داد.

کاهش 3 درصدی جرم و سرقت در چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ جمشید محبت خانی، در حاشیه بازدید معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح مکنا (مدیریت کیفیت ناجا) در کلانتری ۱۱ سعدی شهرکرد گفت: این طرح با هدف ارتقای کیفیت، سرعت، صحت و دقت خدمت رسانی در نیروی انتظامی اجرا می شود.

وی افزود: طرح مکنا در استان، از اول تیرماه سال ۹۲ در کلانتری های ۱۱ سعدی و ۱۳ امام خمینی (ره) شهرکرد و کلانتری ۱۸ هفشجان و از اول تیرماه سال ۹۳ در کلانتری ۱۱ لردگان به مرحله اجرا درآمد.

محبت خانی، با اشاره به اجرای موفق این طرح در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: در سال ۹۲ کلانتری های ۱۱ سعدی و ۱۳ امام خمینی (ره) شهرکرد، به ترتیب موفق به کسب نشان درجه ۳ (برنز) و نشان اهتمام (درجه ۴) از سوی دبیرخانه مکنای ناجا شدند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال ۹۳ نیز کلانتری ۱۱ لردگان، نشان درجه ۳ (برنز) و کلانتری ۱۸ هفشجان، نشان اهتمام (درجه ۴) اجرای این طرح را کسب کردند.
 
وی گفت: نتایج ارزیابی سال ۹۴ طرح مکنای ناجا نیز تاکنون اعلام نشده است.

محبت خانی یادآور شد: این طرح در ۴ حوزه خوشایندسازی محیطی، فرآیندها، رفتار و خلاقیت، و با هدف تسریع در کار ارباب رجوع، ارتقای سطح آموزش کارکنان، ارسال الکترونیکی پرونده ها به دادسرا و افزایش عملکرد کارکنان و میزان تعامل و پاسخگویی به نیاز مراجعین اجرا می شود.

به گفته وی؛ آمار جرم و سرقت از ابتدای امسال در چهارمحال و بختیاری، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد کاهش داشته که اجرای طرح مکنا، از جمله عوامل و اقدامات مؤثر در این زمینه بوده است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار