معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: نخستین سبدهای غذایی دولت در اختیار خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛کیومرث رحمتی پور گفت: در حال حاضر بیش از 65 هزار خانوار مددجو در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که سبدکالای رمضان صرفا به آن دسته از خانوارهای کمک معیشت بگیر تحت حمایت این نهاد اعطا می شود.

وی افزود:در این مرحله از توزیع سبدکالا کارت یارانه سرپرستان خانوارهای مددجو تا سقف یک میلیون و 200 هزار ریال شارژ شده است.

 رحمتی پور با بیان اینکه کارت یارانه خانواده های یک نفره به میزان 300 هزار ریال شارژ می شود افزود: به ازای افزایش هر نفر در خانواده های بهره مند از سبدکالا 100 هزار ریال به میزان اعتبار کارت سرپرست آن خانوار اضافه می شود.

وی گفت : امسال درسبد کالای رمضان اقلام غذایی همچون گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، برنج، ماکارونی، حبوبات، لبنیات، روغن، خرما، رب و.. در نظر گرفته شده که مددجویان می توانند بر حسب نیاز مواد غذایی خانوار خود را انتخاب کنند.

رحمتی پور همچنین با یادآوری اینکه برخی از خانواده های کمک معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد موفق به دریافت سبد کالا نشده اند تاکید کرد: این دسته از خانوارها در صورت ناموفق اعلام شدن تراکنش کارت یارانه سرپرستان آنان، بعد از گذشت چند روز مجددا جهت دریافت تراکنش اقدام و درصورت حل نشدن این مشکل می توانند برای پیگیری به دفاتر کمیته امداد در شهرستان های تابعه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.